6 Reacties

één maand geleden

Sterkte! Helaas geen tips voor je ❤️

één maand geleden

Hoi Jipje, ik ben vandaag 4 weken en 5 dagen en maak precies hetzelfde mee. Ik weet nog maar net dat ik zwanger ben en voor we het kunnen beseffen lijkt het al mis te gaan.. super lastig omdat het enige wat je kunt doen is wachten. Ik hoop voor je dat het nog goed komt!

één maand geleden

Ik heb bij de eerste tot de 19 weken een soort menstruatie gehad. Ik bloedde elke 20/23 dagen voor een paar dagen en flink. Dat meisje in nu gezond en 6.5 maand oud. Nu ben ik zwanger van de tweede maar nog geen bloedverlies gehad

één maand geleden

Hoe gaat het nu met je?

één maand geleden

Ik hoop op het beste voor je. Dan duurt een week heeeel lang he. Ik zou als ik jou was elke 2 a 3 dagen een zwangerschapstest doen om te bekijken of deze op loopt.

één maand geleden

Jeetje wat heftig! Zelf 2 miskramen gehad bij 5 weken en 2 dagen! Bij mij werden toen de streepjes ook minder op de test daardoor kon ik eigenlijk al zien dat het niet goed was! Daarna veel buikpijn en een bloeding van 2 dagen! Het hoeft niet altijd wat te betekenen maar bij mij kwam het vruchtje er al gauw uit! Geef je lichaam zoveel mogelijk rust! Als je erover wil praten kan je me altijd een berichtje sturen! 🍀