Lieve allemaal.. mijn hoofd gaat alle kanten op en aangezien ik nu niet mijn vriendinnen, moeder of verloskundige kan bellen zou ik graag jullie advies willen..
Afgelopen zondag 8/9 had ik een heel licht positieve early zwangerschapstest. Dit liep eerst ook op. Donderdag ook een normale test gedaan op mijn NOD en die was ook licht positief. Ook had ik al last van kwaaltjes, vermoeidheid, veel plassen, gevoelige borsten en licht misselijk. Gisterenavond zag ik iets roze afscheiding bij het afvegen. Vanochtend weer een test gedaan en daar zag ik een nog lichter streepje. Bloedverlies is er nu lichtjes bij afvegen en ik heb ook een krampend gevoel in mijn onderbuik. Cb test zei vandaag nog wel 1-2w zwanger (geen ochtendurine). Ook zijn mijn borsten minder gevoelig en ben ik ook niet echt misselijk. Rationeel denk ik dat het fout gaat maar ergens wil ik ook nog hoop houden.. Ik ben erg verdrietig na al langer dan een jaar bezig te zijn en we waren zo blij dat de intake bij de fertiliteitarts binnenkort toch niet nodig zou zijn.. Wat denken jullie? Mag ik nog hoop houden of is dit niet realistisch. Liefs