38 Reacties

één maand geleden

Reactie op nickylaane

Ik zou heel snel een andere vk zoeken. Dit slaat nergens op!
heb ik net gedaan gebeld ze zeggen je kan niet bij 2 verloskundige inschrijven dan loopt het doorelkaar en voor een echo moet je ook inschrijven pff en die kende mijn verloskundige weer😒ik zei wil er voor betalen los van het inschrijven nee kon niet en mocht het kunnen is het een andere dag moet afspraak gemaakt worden hele gedoe😩

één maand geleden

Ow ja en bij 6 weken kan je geen hartklopping horen en niet veel zien. Ik hoor dat velen met 6 weken gaan en het vruchtje zien op echo . Ik snap hier totaaaal niks van🫤

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Ow ja en bij 6 weken kan je geen hartklopping horen en niet veel zien. Ik h ...
Wat raar… ook dat ze al zegt dat het een miskraam is. Dat kan ze nog helemaal niet weten ook al is de kans groot

één maand geleden

Reactie op Riri7

Wat raar… ook dat ze al zegt dat het een miskraam is. Dat kan ze nog helema ...
Ja gelijk bam miskraam 🫣ik zei hoe weet je dat zo zeker. toen zei ze je had licht roze afscheiding paar dagen terug en je door je symptomen die paar dagen weg zijn aan de hand daarvan heel raar vind ik dit.

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Ja gelijk bam miskraam 🫣ik zei hoe weet je dat zo zeker. toen zei ze je ha ...
Bizar. Je mag trouwens gewoon van vk overstappen! Daar heb je recht op.

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Ow ja en bij 6 weken kan je geen hartklopping horen en niet veel zien. Ik h ...
Ik had met 6+2 dagen heel duidelijk een hartje zien knipperen. Dus het kan zeker wel en vruchtje met vruchtzak is ook goed zichtbaar. Onder de 6 weken is er een kans dat ze het nog niet zien.

één maand geleden

@arzu: je kunt altijd een zwangerschapstest doen als je geen echo hebt gehad. Is die negatief dan weet je zeker dat je een miskraam hebt gehad.

één maand geleden

Reactie op RaadselachtigeEik271926

@arzu: je kunt altijd een zwangerschapstest doen als je geen echo hebt geha ...
Maar een test kan nog best lang na een miskraam positief blijven, dus andersom is dit niet zo. Ook wel belangrijk om in je achterhoofd te houden.

één maand geleden

Reactie op Arzu23

ik ben ook 6 weken vandaag maar ik hoef niet te komen . Ik snap hier echt h ...
Belachelijk

één maand geleden

Reactie op RaadselachtigeEik271926

@arzu: je kunt altijd een zwangerschapstest doen als je geen echo hebt geha ...
Ja klopt net vk gebeld ze zei doe een test. En aanstaande dinsdag heb ik pas een echo en dan geeft ze me ook geen garantie of we iets kunnen horen🫣

één maand geleden

Reactie op Sanne12393

Hier ook hetzelfde.. begon met minimaal bloedverlies (afvegen). Nu telkens ...
Hoe is het afgelopen?

één maand geleden

Ik bloed al 3 dagen op en af met stolsels. Maar na de echo na de eerste bloeding zat er nog een baby in met hartslag 5.4.

één maand geleden

Reactie op WaitingForBB3

Ik bloed al 3 dagen op en af met stolsels. Maar na de echo na de eerste blo ...
Wanneer heb je een nieuwe echo?

één maand geleden

Reactie op 💜

Wanneer heb je een nieuwe echo?
Woensdag 2 okt

één maand geleden

Reactie op Arzu23

Ow ja en bij 6 weken kan je geen hartklopping horen en niet veel zien. Ik h ...
Bij mij gewoon hartje zien kloppen met 5.4 en daarvoor had ik ook een bloeding en stolsels. Mijn VK liet mij diezelfde dag nog langskomen. Ik zou als ik jou was toch een andere VK zoeken 🙏

één maand geleden

Reactie op WaitingForBB3

Woensdag 2 okt
Nog even volhouden 🙏🏻 heel veel succes

één maand geleden

Reactie op WaitingForBB3

Bij mij gewoon hartje zien kloppen met 5.4 en daarvoor had ik ook een bloed ...
tig keer gevraagd en tog keer zei ze is te vroeg. Nu mijn 3 e dag dat ik bloed🫤 Ze was er zo van overtuigd dat ik miskraam heb over de telefoon nog wel. Ben benieuwd aanstaande dinsdag🫣🤔