12 Reacties

茅茅n maand geleden

Heel veel sterkte. Je kan de huisarts ook even bellen voor advies. Neem je tijd en heel veel sterkte 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Wat erg om te lezen.. heel veel sterkte

茅茅n maand geleden

Hetzelfde hier, wel de tweede zwangerschap. Maar na de eerste poging.. ook even verwerken!

茅茅n maand geleden

Pak goed je rust en wees lief voor je zelf Wens je heel veel sterkte toe en hopelijk volgende cyclus raak Na mijn miskramen werd ik direct zwanger en bleef het ook echt plakken en een kindje in me armen Dat gun ik je ook

茅茅n maand geleden

Je mag bij de verloskundige altijd kijken of het echt weg is

茅茅n maand geleden

Sterkte, super naar voor je. Bel vooral de verloskundige om dit soort dingen te vragen, ze moeten dit echt weten. Zorg voor voldoende pijnstilling, maandverband en rust, blijf erover praten en laat je emoties toe. Het mag er zijn, echt waar xxxxxxxxxxxxxxxxx

茅茅n maand geleden

Voor het zelfde geld is er iets anders aan de hand

茅茅n maand geleden

Ik heb bij mijn miskraam in mei 2 weken lang gebloed en ook flink. Ik was 5 +3 verder geen krampen ofzo gehad

茅茅n maand geleden

Ah wat vervelend om dit te lezen.. heel veel sterkte 馃槝

茅茅n maand geleden

Wat verdrietig voor je zeg! Ik heb destijds de verloskundige gebeld. Goed om ook tijd te nemen om dit te verwerken, want het is niet niks. Lichamelijk niet, maar ook je toekomstbeeld/plaatje wat je voor ogen had is weg. Bij mij duurde het zo'n 1,5/2 weken. Zelf heb ik een doosje gemaakt om hier te test in te doen en nog wat dingetjes om het een plekje te kunnen geven. Sterkte!

茅茅n maand geleden

Heel veel sterkte meis

茅茅n maand geleden

Hoi! Wat vervelend, even weer schakelen dit. Ik denk zojuist mij hetzelfde is overkomen, ik heb telkens licht positief getest, ook de Kruitvat test gaf 2/3 weken zwanger aan. Last van borsten gehad. Alleen sinds gisteren wat donkerrood bloedverlies wat vandaag echt wel rood is. Maar niet hevig, dus zelf nog in twijfel wat er aan de hand is. Sterkte! Hopelijk is het jullie snel gegund. 鉂わ笍