6 Reacties

茅茅n maand geleden

Dikke knuffel voor jou 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Ik snap je onrust heel goed!! Maar opzich heeft de verloskundige ervoor geleerd en als zij zegt dat het misschien nog te vroeg is, is er nog hoop. Be strong! 鈾ワ笍馃挭

茅茅n maand geleden

Ik snap je gevoel. Je blijft toch hoop houden maar als ik jou verhaal zo lees zou ik ook denken dat het niet goed is. Enige wat je kan doen is afwachten en dat is op moment gewoon het ergste wat er is die onzekerheid. Helemaal als je al 3 jaar bezig bent want een vreselijk gevoel zou dat zijn. Hoop dat je de dagen een beetje doorkomt en hoop echt op een goede afloop. Sterkte de komende tijd er is nog hoop 馃グ

茅茅n maand geleden

Hai Doekie, Wat vervelend dat jij je zo voelt.. Als de verloskundige aangeeft dat het mss toxh te vroeg is, kan het zo zijn.. zij zal het wel weten. Heb ke enkel bruin vloed verlies gehad en geen andere klachten, helder rood/stolsels of/en krampen.. Ik had namelijk ook bruin bloed verlies en zelfs een dage helder rood en roze zonder krampen etc, toen ik de vk belde zgaf ze aan dat ze toch liever wilde wachten met de eerste echo toen we zeker weten dat het hart duidelijk zou kloppen, dit zou week 8 zijn. Dus hier ook onzekerheid maar ergens voel ik dus ook wel dat het goed komt, sommige dagen voel ik me dus echt zwanger zwanger plus ik heb de kv zwt met wekenjndicatie gekocht om zo bij te houden of de weken oplopen en streepjes donkerder worden, de hcg zou langzaam moeten zakken en de weken indicator zou geleidelijk minder weken of lichtere streepjes moeten aangeven. Hoop dat je er iets aan hebt en veel succes. 馃

茅茅n maand geleden

Reactie op RustgevendeOrchidee917777

Hai Doekie, Wat vervelend dat jij je zo voelt.. Als de verloskundige aan ...
Dankje voor je bericht. Het was 1 malig donkerbruin, daarna niks meer. Ook geen krampen, wel van die lichte menstruatiekrampen maar geen stolsels, heftige krampen etc ..

茅茅n maand geleden

Reactie op doekie

Dankje voor je bericht. Het was 1 malig donkerbruin, daarna niks meer. Ook ...
Dat is minder afscheiding dan bij mij. Dan zou ik toch proberen van het beste uitgaan. In elk geval beste, stressen is ook niet bevorderlijk Succes