12 Reacties

één maand geleden

Ik heb gister suprimal genomen na een week echt kots misselijk thuis te zijn en niks te kunnen. Het hielp wel oprecht!!

één maand geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik heb gister suprimal genomen na een week echt kots misselijk thuis te zij ...
Wat fijn dat het geholpen heeft! Nam jij ook alleen een tabletje voor het slapen? Of ook overdag?

één maand geleden

Ik heb erge reisziekte en daar wordt suprimal ook aangeraden ipv cinnerazine dus ik denk dat je het zeker kan nemen!

één maand geleden

Reactie op AW0593

Wat fijn dat het geholpen heeft! Nam jij ook alleen een tabletje voor het s ...
Ik ging gister toevallig even op een terrasje zitten ‘s avonds en had m een half uur voor we weggingen ingenomen 🥰

één maand geleden

Ik heb bij de zwangerschappen van m’n twee kinderen gebruikt en het hielp enorm. Nu nog niet nodig gehad maar als het erger wordt ga ik het zeker weer nemen!
Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap Navalit geslikt. Dit wel op recept van mijn Belgische huisarts want wij wonen op de grens. Dit was voor mij hét wondermiddel waardoor ik weer kon functioneren!!

één maand geleden

Hi! Allereerst gefeliciteerd. Ik ben twee dagen voordat wij 3 weken op reis zouden gaan erachter gekomen dat ik zwanger ben. Zowel de verloskundige, huisarts en apotheker hebben mij allemaal groen licht gegeven om tijdens de reis Suprimal te nemen. Ik ben momenteel 5+4 en heb geen klachten. Heel benieuwd allemaal!

één maand geleden

Reactie op MaikeRN

Ik heb erge reisziekte en daar wordt suprimal ook aangeraden ipv cinnerazin ...
Dankjewel! Vervelend dat je zo'n last hebt van reisziekte trouwens...

één maand geleden

Reactie op Rosa ✨

Ik ging gister toevallig even op een terrasje zitten ‘s avonds en had m een ...
Goed om te weten! Ik heb gisteravond voor het eerst een tabletje gehad. Had wel het idee dat het vanochtend een beetje geholpen heeft maar ben alsnog net te laat wakkeer geworden en gaan ontbijten denk ik. Maar elke dag zijn we weer een stapje dichterbij!☺️

één maand geleden

Reactie op Kaat321

Ik heb bij de zwangerschappen van m’n twee kinderen gebruikt en het hielp e ...
Heel fijn om te weten, dankjewel voor je reactie!🫶🏼 Hoe lang heb je ze uiteindelijk gebruikt? En gebruikte je het dagelijks? Gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap trouwens. ☺️

één maand geleden

Reactie op GeïnteresseerdeZonnewende868108

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap Navalit geslikt. Dit wel op recept ...
Superfijn dat je iets gevonden hebt dat werkt!🥰 Navalit ken ik niet, maar had wel gelezen dat ik via de huisarts nog een ander middel kan aanvragen als deze niet genoeg werkt.

één maand geleden

Reactie op ZachtmoedigeKoraal764895

Hi! Allereerst gefeliciteerd. Ik ben twee dagen voordat wij 3 weken op reis ...
Dankjewel, jij ook gefeliciteerd! Wat fijn om te weten dat ze alledrie groen licht hebben gegeven. ☺️ Hopelijk kun je goed van je reis genieten!