15 Reacties

6 dagen geleden

Eerste zwangerschap weinig misselijk geweest. Dit was een jongetje. Nu echt wel misselijker geweest....wij weten alleen pas over 6,5 maanden of het een jongetje of meisje is.

6 dagen geleden

Bij de eerste was ik 8 maanden lang kots misselijk dat was een jongetje, nu eigenlijk precies hetzelfde kots misselijk maar ben nu pas 10 weken 2 dagen dus onze gok is weer een jongetje

6 dagen geleden

Ik was heel misselijk echt weeeeeken lang en kreeg een dochter. Nu weer weken misselijk geweest en we horen het 15 november wat het wordt!

6 dagen geleden

Eerste zwangerschap nergens last van gehad.. echt een fijne zwangerschap en dat was een jongetje Nu zwanger van de tweede en echt heel erg ziek geweest van week 5 tot week 9 nu 10+5 en voel me een stuk beter ben er nog niet helemaal maar goed. We komen er over een paar weken wel achter wat het wordt🥰

6 dagen geleden

Ik was van alle 4 misselijk en heb al 2 meisjes en een jongentje.

6 dagen geleden

1e zwangerschap een fijne eerste trimester gehad, bijna niet misselijk of moe geweest. Nu zoooo het tegenovergestelde 🫣 1e zwangerschap was een jongetje… ben benieuwd

6 dagen geleden

1e zwangerschap kotsmisselijk eerste trimester. Flink overgeven ook ondanks medicatie. En het is een jongen. Nu weer misselijk, maar wel te onderdrukken met medicatie. Toch zegt mijn gevoel weer een jongen. We gaan het zien..

6 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik de hele zwangerschap misselijk geweest en heb ik overgegeven. Vanaf week 18 werd dit wel minder en had ik ook dagen dat niet zo was. En het was een jongetje. Dit keer ben ik ook weer misselijk. Enige verschil, ik geef direct over zodra ik wakker ben. Daarna nog tig keer. Maar de vorige keer was dit niet persee zo elke ochtend. Dus ben benieuwd.

6 dagen geleden

Eerste zwangerschap niet misselijk, is een meisje. Tweede zwangerschap wel misselijk, maar weten nog niet wat het wordt (11 weken zwanger).

6 dagen geleden

Bij allebei de zwangerschappen misselijk geweest tot de 12de week ongeveer, dat zijn 2 dochters, en nu ook weer bij opstaan zo misselijk, maar zakt snel en dan kan ik gewoon weer wat eten. 3de meid? Of toch een jongen, nog even afwachten .

5 dagen geleden

Bij mijn 2 meiden denk dat ik 2 a 3 keer heb gespuugd verder eigelijk nergens last van gehad. Ik ben nu elke dag misselijk veel gespuugd en heel vaak hoofdpijn en moe.

4 dagen geleden

Ik heb twee dochters en had zulke erge HG dat ik in het ziekenhuis lag. Ik weet nu niet meer of ik nu een jongen of meisje krijg. Als ik het vergelijk spuugde ik echt sinds de innesteling, en nu spuug ik alleen sinds week 9-12 tot nu en dan nog kan ik goed eten. Deze zwangerschap heb ik echt meer last gehad en nog van hoofdpijn, pijnlijke borsten vanaf dag één en een lage bloeddruk. Maar ik kan net zo makkelijk nog een meisje krijgen. Maar ja misselijkheid is zeker wel een meisjes ding het hoeft niet altijd maar vaak is dit het wel. Het blijft altijd gissen wat het ook weer leuk maakt ☺️ maar ik hoor wel van veel vrouwen ja bij meisje was ik zo ziek 🤮 en jongen gaat vaak makkelijker het schijnt dat je met een jongen minder hcg aanmaakt en de hcg triggert de misselijkheid. We moeten afwachten hoewel de nub wel duidelijk wordt nu en de positie bepalend is.

3 dagen geleden

Bij de 1e van week 9 tot 16 elke dag overgegeven. Gelijk bij het wakker worden en 's avonds ook vaak. Dat kon ik niet onder controle hebben. Dat was een jongen. Bij deze zwangerschap ook heel misselijk, maar ik heb het nu wel onder controle dat ik niet hoef over te geven. Ik weet het geslacht nog niet, maar ik denk nu dat ik een meisje krijg.

3 dagen geleden

Maakt echt helemaal niks uit, is voor iedereen anders!

3 dagen geleden

Reactie op jose peeters

Bij allebei de zwangerschappen misselijk geweest tot de 12de week ongeveer, ...
Ja dit heb ik ook. Bij mijn dochters was het extreem. En nu echt bijna niet. Meer met te drukke dagen, of te laat gegeten. Heb nu ook echt honger dat had ik niet bij mijn dochters, of oudste dochters hihi 😏