4 Reacties

één maand geleden

Ik eet vaak een banaan of peperkoek, vooral in de ochtend. Gedurende de dag wat drinken en een koekje if als het etenstijd is gewoon waar ik zin in heb en dan heel rustig eten. Ik ben ook met vlagen misselijk en niet elke dag..😅

één maand geleden

Cracottes, soep, toastjes, rijstwafels, en gek genoeg op sommige momenten; patat 🙈🙈 Had dit tijdens mijn vorige zwangerschap ook, gelukkig was de misselijkheid na het eerste trimesten toen voorbij. Het is natuurlijk het beste om gezond en goed te blijven eten, maar onthoud ook dat de baby neemt wat 'ie nodig heeft, dus het komt goed!

één maand geleden

Ik begin sochtends voor mijn werk altijd met twee crackers met kaas. Dit helpt wel vaak sochtends. Rest van de dag heb ik wel vaak veel honger maar als ik wat eet voel ik me gelijk beroerd worden.. dus ik probeer tussen de middag een broodje kaas te eten en tussendoor wat fruit.

één maand geleden

Ik krijg misselijkheid onder controle met hele sterke gember thee van verse gember. Ik vind het niet lekker, maar voel me een half uurtje erna een stuk beter en kan dan prima eten. Ik eet dan zo gezond mogelijk nu het nog kan. Als ik straks nog misselijker word neig ik meer naar “bruin” voedsel zoals droog brood, crackers, maria koekjes etc