9 Reacties

één maand geleden

Klinkt cliché, maar probeer goed te eten. Een volkoren broodje kaas bijvoorbeeld. Lastig weg te werken, maar wellicht helpt het om Jr maag wat rustiger te krijgen

één maand geleden

Reactie op Nomi4

Klinkt cliché, maar probeer goed te eten. Een volkoren broodje kaas bijvoor ...
Ben ik begonnen met chocolade cakeje zo dat wat in me maag had zo dat eten kon maken 🙄, gekookt ei met 2 broodjes gahak, tussen door bannen en als middag eten 3 broodjes kruidenboter En heb al overdag geslapen. Ochtend 1 uur en middag 2 uur Moet ook wel zegen dat vandaag wel weer zoon erge dag is 😮‍💨 Kaas lust helaas niet dus wat zit daar in wat goed maakt? Misschien kan dat uit andere eten halen.

één maand geleden

Ik heb gelezen dat je reistabletjes mag nemen tegen de misselijkheid

één maand geleden

Reactie op sammyjoe1988

Ik heb gelezen dat je reistabletjes mag nemen tegen de misselijkheid
Oh dat zou echt super zijn als dat ook nog werkt, waar kan dat halen of moet via huis ars of verloskundige weet je dat toevallig ook?

één maand geleden

Reactie op 2 de zwangerschap 🍀

Oh dat zou echt super zijn als dat ook nog werkt, waar kan dat halen of moe ...
Gewoon bij de drogist, maar moet je even kijken, je mag niet alle merken hebben geloof ik. Anders even checken bij de verloskundige 😊

één maand geleden

Reactie op sammyjoe1988

Gewoon bij de drogist, maar moet je even kijken, je mag niet alle merken he ...
Ik zag ook al dat je gewoon bij de Kruidvat te koop had helaas is het al te laat om te bellen of wel niet mag dus ga morgen contact opnemen.

één maand geleden

Reactie op 2 de zwangerschap 🍀

Ik zag ook al dat je gewoon bij de Kruidvat te koop had helaas is het al te ...
Dit staat op internet

één maand geleden

Reactie op sammyjoe1988

Dit staat op internet
Ik had dit 🤔 zijn weer andere

één maand geleden

Reactie op 2 de zwangerschap 🍀

Ik had dit 🤔 zijn weer andere
Volgens mij is dit de werkzame stof, daar ligt het aan of je ze mag of niet. Ik heb ze toevallig in huis gehaald voor de vakantie haha nu komen ze misschien nog wel van pas!