18 Reacties

16 dagen geleden

Ik heb hier hetzelfde en moet zeggen dat het met suprimal een stuk beter gaat! Gewoon gehaald bij de drogist.
Hey Manon, ja hier ook eentje.. ik heb vandaag een afspraak voor de medicatie van de huisarts.. ik krijg ook andere kwaaltjes zoals hoofdpijn, rugpijn, keelpijn door al dat gekotst.. heel vervelend, kan nu nog niet echt genieten.. maar het komt wel, ik weet voor wat we het doen tenslotte🥰

Reactie op nv7

Ik heb hier hetzelfde en moet zeggen dat het met suprimal een stuk beter ga ...
Ja ik ook maar vind hem wel een beetje prijzig, als je dat dagelijk moet slikken + er zitten maar 10 in een verpakking.. 😵‍💫 Fijn dat het jou wel helpt 🙏🏽

16 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeMuzieknoot954869

Ja ik ook maar vind hem wel een beetje prijzig, als je dat dagelijk moet sl ...
That's true! Ik hoop het tot week 12 uit de kunnen zingen, m'n 1e zwangerschap was het daarna over dus dan is het gelukkig nog te overzien.

16 dagen geleden

In Emesafene zitten ongeveer dezelfde bestanddelen qua medicatie. Wellicht dat je dat via de huisarts kan krijgen?

16 dagen geleden

Ik heb het ook ben nu 6+2 van ons 2de kindje. Bij de eerste had ik helemaal niks en nu ben ik al week lang beroerd. Ik heb 0 energie en steeds misselijk. Moet morgen weer werken maar die er enorm tegenop. Word donderdag gebeld door het zkh. Even vragen of hun iets hebben waardoor ik me weer beter ga voelen. Ook klachten als hoofdpijn, duizelig, onstilbare trek, pijn in onderrug en had kramp in mijn buik maar dat is nu gelukkig weg.

16 dagen geleden

Als je ziek bent moet je je ziekmelden, of je nu zwanger bent of niet. Je hebt veel rust nodig in deze periode! Ziek thuis zitten is niet fijn maar ziek op je werk doorbikkelen met medicatie onderdrukt de boel ook. Veel liefs en beterschap!

16 dagen geleden

Hier hetzelfde. Nu 7,5 week ongeveer en heb er al 2 weken last van. Ook totaal geen trek in eten en moet mezelf echt dwingen om iets anders te eten dan crackers. Groente krijg ik al helemaal niet door mijn keel. Inmiddels denk ik ook 2 a 3 kilo afgevallen. Zkh zegt zolang ik niet overgeef geen medicatie dus ook nog geen suprimal gekocht. Maar woensdag heb ik mijn eerste echo en ga het dan nog wel een keer vragen. Ergens stiekem wel fijn te horen dat anderen er ook last van hebben, voelt soms echt alsof ik me aanstel.

16 dagen geleden

Hier ook ,eten is vrijwel onmogelijk ik leef op brood en crackers

16 dagen geleden

Reactie op nv7

Ik heb hier hetzelfde en moet zeggen dat het met suprimal een stuk beter ga ...
Dank je voor de tip!

16 dagen geleden

Reactie op AvontuurlijkeMuzieknoot954869

Hey Manon, ja hier ook eentje.. ik heb vandaag een afspraak voor de medicat ...
Het is inderdaad voor een goed doel! Maar dat maakt het niet makkelijker 🙈 Ik heb tot nu toe ook absoluut geen glow, ik zie er bleek en moe uit.. Hopelijk wordt het tweede trimester beter 🙈

16 dagen geleden

Reactie op mama_89

Ik heb het ook ben nu 6+2 van ons 2de kindje. Bij de eerste had ik helemaal ...
Vervelend, hopelijk gaat het snel over 😘

16 dagen geleden

Reactie op ZelfstandigeVallei045986

Als je ziek bent moet je je ziekmelden, of je nu zwanger bent of niet. Je h ...
Je hebt absoluut gelijk hoor, maar ik vrees dan voor hoe vaak ik me nog ziek zou moeten melden, aangezien het met de dag erger wordt 😟

16 dagen geleden

Reactie op san-89

Hier hetzelfde. Nu 7,5 week ongeveer en heb er al 2 weken last van. Ook tot ...
Oh jeetje, afvallen zelfs… Ik heb mezelf eigenlijk nog niet echt gewogen.. Hoop voor je dat het snel beter wordt!

16 dagen geleden

Reactie op Mamavoorheteerst

Hier ook ,eten is vrijwel onmogelijk ik leef op brood en crackers
Hopelijk snel beter 😘

16 dagen geleden

Ja extreem misselijk. Kan onderhand mijn dagelijkse dingen bijna niet meer doen, laat staan werken. Vaak overgeven ook. Het is echt verschrikkelijk.

15 dagen geleden

Reactie op Nieuwhier

Ja extreem misselijk. Kan onderhand mijn dagelijkse dingen bijna niet meer ...
Pfff klote! Sterkte ..

15 dagen geleden

Ja ben de hele dag door misselijk. Als ik niet eet, als ik wel eet, als ik schoonmaakmiddelen ruik.. ben nu 9+4 vraag me af of dit ooit ophoud😣