12 Reacties

10 dagen geleden

Oh bij mijn zoontje -18 kilo en altijd overgeven nu bij mijn dochtertje -6 kilo en ook altijd boven de wc gehangen 🙈 dus misselijk enz geweest bij alle twee

10 dagen geleden

Bij mijn zoontje was ik nooit misselijk bij mijn 1e dochter af en toe last van maagzuur en bij mijn 2e dochter was ik alleen maar misselijk

10 dagen geleden

Heb 1 zoontje en 2 dochters en bij beide misselijk geweest en nu terug zoontje en ook misselijk 😅

10 dagen geleden

Bij mijn beiden dochters had ik nergens last van en at ik goed. Nu gaan we wachten tot aan de bevalling maar moet zeggen deze zwangerschap is echt het tegen over gestelde. Ik was 1e trimester heeeel erg misselijk en elke dag wel spugen. Nu gaat het iets beter gelukkig. Maar ben benieuwd.

10 dagen geleden

Ik heb een zoontje en was kotsmisselijk! Nu ook weer misselijk, daardoor gevoel weer jongetje, maar je weet het niet.

10 dagen geleden

Zwanger van een zoontje. En mega misselijk.

10 dagen geleden

Zwangerschap dochter, nergens last van. Zwangerschap zoon, erg misselijk.

10 dagen geleden

Ik was heeeeeeeeeel ziek en misselijk weken lang en ik krijg een meisje :)

10 dagen geleden

Dochter, niet misselijk geweest

10 dagen geleden

4 zwangerschappen Eerste 3 meisjes bij 2 niet misselijk geweest en 1 wel. De laatste zwangerschap ook weer misselijk alleen is het geslacht voor ons nog onbekend.

10 dagen geleden

Ik was veel minder misselijk bij m'n twee jongens dan nu bij m'n meisje 😅🙈

10 dagen geleden

Bij m'n zoontje af en toe beetje weeig als ik niet snel genoeg wat at, maar nu zwanger van een meisje en echt veel misselijker geweest. Niet veel hoeven overgeven, maar wel heel veel kokhalzen 😅