11 Reacties

15 dagen geleden

Ooh jaa hier ook heel erg misselijk ik ben 11 weken zwanger, nog steeds heel erg veel last van. Ze zeggen dat het minder wordt, voor mijn gevoel alleen maar erger 馃

15 dagen geleden

Haha ja ik ben nu 9+6. Vorige week zondag op 8+4 dacht ik van de misselijkheid af te zijn. Ging best een weekje goed. Afgelopen zondag alleen maar boven de wc gehangen. Iets verkeerds gegeten of de hormonen. Ik weet het niet. Maar wat een ramp 馃ぃ

15 dagen geleden

Vorige zwangerschap tot week 15 last van gehad.. ze zeggen dat het vanaf 12 weken minder moet worden. Verschilt helaas ook per persoon.

15 dagen geleden

Hier 8+5 echt echt zo misselijk de hele dag. Heb op aanraden van de verloskundige nu Suprimal (reistabletten) deze mag je 3x daags en schijnen te helpen tegen de misselijkheid. Ook gembertabletten, al werken die bij mij niet zo. Succes dames!馃崁

15 dagen geleden

Reactie op Lies-5

Hier 8+5 echt echt zo misselijk de hele dag. Heb op aanraden van de verlosk ...
Suprimal mag 2 maal daags niet 3 maa toch?

15 dagen geleden

Elke 6-8 uur, dus hangt er van af hoe vroeg je neemt of je twee of driemaal kan doen

15 dagen geleden

Bij mij is de misselijkheid daar wel door heen gebroken en ik krijg vanaf morgen emesafene om te proberen 馃

15 dagen geleden

Ik ben nu 10 weken en nu is de misselijkheid echt zooooo veel minder ineens! Mijn god ben zo blij! Ook meteen eng weer natuurlijk 馃檮馃槵 wat willen we nu?! 馃お

15 dagen geleden

Ik ben vandaag 8w5d en ook heel erg misselijk. Ik moet zelfs mijn knoop van mijn broek openmaken, anders drukt ie op mijn maag als ik zit.. nog niet hoeven braken, maar misselijk bij honger 茅n misselijk na het eten. Weinig momenten dat ik niet misselijk ben.. bij mijn vorige zwangerschap werd het met 11 weken minder, hopelijk nu ook.. hang in there! 馃檹馃徏

14 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap was ik van week 9 tot week 16 elke dag aan het overgeven. Iedere ochtend na wat slokjes drinken spoot het eruit en 's avonds kon ik het ook vaak niet meer binnenhouden. Toen was het bij mij dus op het ergst. Dus ik ben bang dat er dit keer ook weer wat te wachten staat op mij. 馃ス

14 dagen geleden

Ik had vanochtend echo en ik vertelde dat de misselijkheid de afgelopen dagen aan het toenemen is. Ik ben nu 10 weken en 6 dagen. De echoscopiste legde uit dat de meeste vrouwen een piek bereiken rond de 10 weken omdat hun hcg level dan het hoogst is waardoor je ook meer klachten hebt maar dit trekt bij de meesten langzaam weer weg, rond het begin vab de tweede trimester