25 Reacties

één maand geleden

Ik heb die piek al vanaf week 5! Het houdt maar niet op. Zelfs met zware medicatie blijft het. Ik hoop dat het snel over gaat bij je!

één maand geleden

Ja ik ben momenteel 11 +1 en ik zit echt nogsteeds in mijn piek kwa echt super veel overgeven en misselijkheid. Maar ik denk dat dit echt verschilt hoe je lichaam met het hcg hormoon omgaat en hopelijk stabiliseert het een beetje vanaf 12 weken 😭 pfff

één maand geleden

Reactie op 💜

Ja ik ben momenteel 11 +1 en ik zit echt nogsteeds in mijn piek kwa echt su ...
Slik je er ook medicatie voor?

één maand geleden

Bij mij komt er sinds deze week ook echt zware hoofdpijn bij kijken!

één maand geleden

Ja ik had dit ook bij 10 en 11 weken, nu 12 en het lijkt weg te trekken!

één maand geleden

Ik had vanaf week 4,5 tot week 8,5 mega misselijkheid, daarna was het plots helemaal weg!

één maand geleden

Reactie op BlijeOchtendgloren782141

Slik je er ook medicatie voor?
Zit nu aan de suprimal maar dit werkt ook echt totaal niet… toch maar via de huisarts iets regelen want ik begin echt naar uitdrogen te gaan. Alles komt er aan beide kanten uit pfff

één maand geleden

Reactie op 💜

Zit nu aan de suprimal maar dit werkt ook echt totaal niet… toch maar via d ...
Dat zou ik maar doen! Suprimal is een eenvoudig medicatie. Ik slik medicatie vanuit t ziekenhuis ik zou dat ook doen als ik jou was!

één maand geleden

Ik ben nu bijna 12 weken en sinds 3 dagen wordt bij mij de misselijkheid minder

één maand geleden

Ben nu 13 weken ben 3 weken misselijk 🤮 geweest en nu deze zwangerschap 🤰🏼 is het gestopt!! Bij mijn meiden of oudste dochters lag ik veel in het zh. Maar het is idd in de laatste weken van het eerste trimester het ergste.

één maand geleden

Met 11+6 voor t eerst heftig over moeten geven, dus hoop heel erg dat het na de 13 weken echt minder wordt..😅

één maand geleden

Het leek even beter te gaan bij mij afgelopen week, nu 11.3 maar vandaag wel hele dag heftig misselijk en overgeven

één maand geleden

Reactie op 💜

Zit nu aan de suprimal maar dit werkt ook echt totaal niet… toch maar via d ...
Ik heb dezelfde werkzame stof die in suprimal zit vd gynaecoloog, maar werkt maar beperkt :(

25 dagen geleden

Ik had het vanaf week 6 t/m week 11. Helaas met 12 weken weer terug gekomen😐

24 dagen geleden

Elke week denk ik: nou dit zal de piek zijn.. maar met week 13 blijft het verrassen hoe heftig de symptomen kunnen overvallen😂

24 dagen geleden

Bij mij word het ook alleen maar erger, van de meest random dingen ook.. Vandaag met 12+1 voor het eerst overgegeven. De reden? Ik moest niezen....

24 dagen geleden

Hier hetzelfde maar dan week 10! Vorige weken was de misselijkheid ook flink aanwezig maar door medicatie (emasefene) wel te dempen. Nu komt het dwars door de medicatie heen. Hopelijk wordt het snel beter🤞🏻

22 dagen geleden

Reactie op Sanne06092024

Bij mij word het ook alleen maar erger, van de meest random dingen ook.. Va ...
Heel herkenbaar! Hoesten en niezen, neus snuiten = kokhalzen en als ik pech heb spugen. Laat ik nu dus een behoorlijk virus hebben en al die dingen de hele tijd moeten 😅

22 dagen geleden

Reactie op c-flore

Heel herkenbaar! Hoesten en niezen, neus snuiten = kokhalzen en als ik pech ...
Ah nee wat naar! Hopelijk ben je er snel vanaf!

22 dagen geleden

Bijna 14 weken en ik zit zo te wachten tot het beter gaat