25 Reacties
één maand geleden
Ik heb die piek al vanaf week 5! Het houdt maar niet op. Zelfs met zware medicatie blijft het. Ik hoop dat het snel over gaat bij je!
één maand geleden
Reactie op 💜
Ja ik ben momenteel 11 +1 en ik zit echt nogsteeds in mijn piek kwa echt su ...
Slik je er ook medicatie voor?
één maand geleden
Bij mij komt er sinds deze week ook echt zware hoofdpijn bij kijken!
één maand geleden
Ja ik had dit ook bij 10 en 11 weken, nu 12 en het lijkt weg te trekken!
één maand geleden
Ik had vanaf week 4,5 tot week 8,5 mega misselijkheid, daarna was het plots helemaal weg!
één maand geleden
Reactie op 💜
Zit nu aan de suprimal maar dit werkt ook echt totaal niet… toch maar via d ...
Dat zou ik maar doen! Suprimal is een eenvoudig medicatie. Ik slik medicatie vanuit t ziekenhuis ik zou dat ook doen als ik jou was!
24 dagen geleden
Elke week denk ik: nou dit zal de piek zijn.. maar met week 13 blijft het verrassen hoe heftig de symptomen kunnen overvallen😂
24 dagen geleden
Bij mij word het ook alleen maar erger, van de meest random dingen ook.. Vandaag met 12+1 voor het eerst overgegeven. De reden? Ik moest niezen....
24 dagen geleden
Hier hetzelfde maar dan week 10! Vorige weken was de misselijkheid ook flink aanwezig maar door medicatie (emasefene) wel te dempen. Nu komt het dwars door de medicatie heen. Hopelijk wordt het snel beter🤞🏻
22 dagen geleden
Reactie op Sanne06092024
Bij mij word het ook alleen maar erger, van de meest random dingen ook.. Va ...
Heel herkenbaar! Hoesten en niezen, neus snuiten = kokhalzen en als ik pech heb spugen. Laat ik nu dus een behoorlijk virus hebben en al die dingen de hele tijd moeten 😅
22 dagen geleden
Reactie op c-flore
Heel herkenbaar! Hoesten en niezen, neus snuiten = kokhalzen en als ik pech ...
Ah nee wat naar! Hopelijk ben je er snel vanaf!