6 Reacties

17 dagen geleden

Ik heb sinds paar dagen ook vooral ‘s avonds, nu net trouwens ook ‘s ochtends maar eet ook echt slecht ‘s avonds nu omdat ik niks wegkrijg door die zware gevoel in de buik🤢

17 dagen geleden

Reactie op GevatteTuimelaar971116

Ik heb sinds paar dagen ook vooral ‘s avonds, nu net trouwens ook ‘s ochten ...
Ja waardeloos hè, ik probeer nu met de lunch maar wat meer te eten wat ook wel een opgave is. Verder dan een broodje kaas kom ik ook niet echt. 😂

17 dagen geleden

Ja bij mij schommelt het echt zo erg. Ik word soms ‘s nachts ook wakker van de misselijkheid en dan in de ochtend niet meer maar vandaag is het ook echt weer erg in de ochtend. Afgelopen dagen was ik gewoon hele dagen misselijk en als ik dan wat at werd het langzamer wat minder… pffff

17 dagen geleden

Ik heb dit inderdaad ook! De ochtend valt me alles mee, maar in de avond zo rond het avond eten is het echt niet te doen! 🤢 Ik neem als ik in de ochtend al vervelend wakker word al 2 reistabletjes dit helpt me de dag goed door!

17 dagen geleden

Ja ik heb echt precies hetzelfde, zit dan echt tegen heug en meug m’n bordje te eten. Heb ook geen idee meer wat ik ‘‘s middags steeds weer moet eten

17 dagen geleden

Reactie op Gunnie

Ja ik heb echt precies hetzelfde, zit dan echt tegen heug en meug m’n bordj ...
Oh zo herkenbaar! Avond eten bedenken is echt struggle!! Vanavond worden het pannenkoeken 🤣