18 Reacties

16 dagen geleden

Wou dat ik dat had💀Hoeveel weken ben je ?

16 dagen geleden

Ik ben vanaf week 6 ongeveer 4 dagen misselijk geweest, daarna niks meer. Nu alleen nog last van gevoelige borsten

16 dagen geleden

Ik ga naar mijn 10 weken , in het begin zo misselijk zelf opgenomen in het ziekenhuis, nu sinds 1 week ook " eindelijk" minder misselijk en de baby stelt het gewoon goed

16 dagen geleden

Dat kan heel goed. Klachten komen en gaan. Probeer ervan te genieten, want je hebt kans dat het met enkele dagen of weken weer (kort) terugkomt!

16 dagen geleden

Ik ben helemaal niet misselijk geweest vanaf het begin tot nu. Ik ben rond de 9 weken zwanger. Soms maak ik me daar zorgen om. Maar de verloskundige zegt ook, geniet er van en wees er blij mee dat je niet misselijk bent. Het zegt niks... dus daar denk ik dan maar aan, kan altijd nog komen en zo niet dan heb ik "geluk". En hoor inderdaad ook dat symptomen op en af gaan.

16 dagen geleden

Reactie op GevatteTuimelaar971116

Wou dat ik dat had💀Hoeveel weken ben je ?
Bijna 8 weken

16 dagen geleden

Reactie op Pequeno19

Ik ben vanaf week 6 ongeveer 4 dagen misselijk geweest, daarna niks meer. N ...
Okee en alles gewoon goed?

16 dagen geleden

Reactie op britney-24

Ik ga naar mijn 10 weken , in het begin zo misselijk zelf opgenomen in het ...
Fijn!❤️

16 dagen geleden

Reactie op TopperAms

Dat kan heel goed. Klachten komen en gaan. Probeer ervan te genieten, want ...
Fijn!❤️

16 dagen geleden

Reactie op SHBX

Ik ben helemaal niet misselijk geweest vanaf het begin tot nu. Ik ben rond ...
Fijn, dankjewel ❤️

16 dagen geleden

Ik ben ook de hele dag door misselijk. Zo af en toe heb ik er een dag tussenzitten dat het het eerste deel van de dag weg is. Dan maak ik mij gelijk zorgen maar probeer ik er ook ff van te genieten. En het komt altijd weer terug😅. Ben nu bijna 10 weken.

15 dagen geleden

Oh meid GENIET ERVAN. Ik zou er een moord voor doen atm 🤣❤️

15 dagen geleden

Hoi! Ik was 3 dagen minder misselijk en gisteravond kon ik opeens weer niet normaal tandenpoetsen haha. Volgens mij normaal dat het komt en gaat.

15 dagen geleden

Reactie op heggeschaar

Oh meid GENIET ERVAN. Ik zou er een moord voor doen atm 🤣❤️
Hahahahaha tis meer dat ik dacht gaat alles wel goed snap je

15 dagen geleden

Reactie op Sanne06092024

Hoi! Ik was 3 dagen minder misselijk en gisteravond kon ik opeens weer niet ...
Oh hahahahaha kan alle kanten op

15 dagen geleden

Reactie op anoniem19950910

Oh hahahahaha kan alle kanten op
Ja haha lekker van genieten als je minder misselijk bent. Maar herken het hoor, elke keer als een klacht minder erg is wordt ik er een beetje panisch van. En als het dan terug is denk ik, ohh had ik er nu maar meer van genoten haha.

15 dagen geleden

Reactie op Sanne06092024

Ja haha lekker van genieten als je minder misselijk bent. Maar herken het h ...
Hahahaha snap het maar verloskundige zei het gaat echt op en af en het kan ook gewoon wegblijven, geen paniek

6 dagen geleden

Reactie op britney-24

Ik ga naar mijn 10 weken , in het begin zo misselijk zelf opgenomen in het ...
Bij mij ook ineens nu ik richting 10 weken ga. Week 5 t/m 7 dag en nacht misselijk, vanaf week 8 in vlagen en met 9 weken ineens weg (moet wel zeggen dat ik momenteel vakantie heb en dus geen verplichtingen heb, behalve voor ons zoontje zorgen). Ben wel blij dat ik volgende week donderdag een echo heb.