22 Reacties

7 dagen geleden

Ja zeker! Kan alleen moeilijk uitplassen als ik in die maatbeker plas😂. Dus vang niet alle urine op. Onder het mom van.. alle beetjes helpen.

7 dagen geleden

Zeker! Vorige keer ook gedaan :)

7 dagen geleden

Heb het noet gedaan omdat ik nogal veel hoorde dat het helemaal niet meer in de medische industrie wordt gebruikt, maar eerder voor dieren of andere onbestemde dingen. In NL worden voornamelijk synthetische medicatie gebruikt. MvM kon niet echt vertellen waar het heen ging, dus heb het maar gelaten... het voelde voor mij persoonlijk te vaag en teveel moeite dan.

7 dagen geleden

Reactie op DTkleine

Ja zeker! Kan alleen moeilijk uitplassen als ik in die maatbeker plas😂. Du ...
Precies alle kleine beetjes helpen!

7 dagen geleden

Heb het tijdens m’n vorige zwangerschap wel gedaan. Toen werkte ik 100% thuis (coronatijd) en kon ik makkelijk die flessen vullen. Nu niet gedaan. Werk enkel nog op kantoor. Dus amper thuis. Zou denk 1 fles per keer gevuld krijgen 😅

7 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Heb het noet gedaan omdat ik nogal veel hoorde dat het helemaal niet meer i ...
Oooh! Dat is wel gek. Vriendin van mij zit helaas in het traject en daar hebben de artsen aangegeven dat ze echt dringend opzoek zijn omdat ze urine te kort komen.

7 dagen geleden

Reactie op carma19

Heb het tijdens m’n vorige zwangerschap wel gedaan. Toen werkte ik 100% thu ...
Elk beetje helpt!!!

7 dagen geleden

Ik was er mee gestart alleen door de vele misselijkheid en meteen te moeten spugen van de lucht uit de fles ben ik er nu toch mee gestopt. Misschien dat als ik me weer wat beter ga voelen ik er weer mee start.

7 dagen geleden

Ik doe ook mee! Je hoort wel wisselende verhalen over of het nou wel of niet juist wordt gebruikt etc. Ik vind moeders voor moeders wel juiste reacties geven hierop op de site en ik denk maar van het beste uit te gaan van de mens. ☺️

7 dagen geleden

Reactie op Mei2001

Ik was er mee gestart alleen door de vele misselijkheid en meteen te moeten ...
Begrijpelijk ik heb er soms ook wel moeite mee. Ze gaven mij als tip om de fles alvast open te draaien en in het wasbakje neer te zetten. Dan tijdens het over schenken op de wc blijven zitten dan is het niet op neus hoogte. Werkt voor mij wel!

7 dagen geleden

Ik doe nu sinds een week mee, maar ik weet niet of ik het vol ga houden door de geur die uit de flessen komt van de vloeistof die daar in zit🥲. Ik probeer het echt maar ik word iedere keer zo misselijk als ik die flessen opendraai

7 dagen geleden

Nee, meerdere keren is aangetoond dat er foute dingen mee wordt gedaan. Verkocht aan het buitenland met name voor de vee-industrie. Is echt geen zuivere koffie!

5 dagen geleden

Reactie op dinaloki

Nee, meerdere keren is aangetoond dat er foute dingen mee wordt gedaan. Ver ...
Dit gerucht is gebaseerd op een artikel uit de jaren 80 en is niet gekoppeld aan het werk van moeders voor moeders. Ik heb contact opgenomen met moeders voor moeders om te fact checken en ze hebben me goed uit kunnen leggen waar het wel en niet voor gebruikt wordt. De urine wordt enkel gebruikt om HCG te verzamelen en alleen voor gebruik door mensen. In Nederland wordt voor fertiliteitsbehandelingen zowel synthetische als organische HCG gebruikt. Sommige vrouwen kunnen niet tegen de synthetische variant, en dan kan de HCG verkregen uit urine echt een verschil maken voor ze. De flessen stinken inderdaad een beetje, maar als ik alleen maar even mn adem in hoef te houden als ik die fles open doe en in een beker moet plassen, dan doe ik dat met liefde als dat voor een andere vrouw de kans op een kindje vergroot. Ik hoop dat andere vrouwen dat ook voor mij zouden doen ♥️ De organisatie van moeders voor moeders is ontzettend dringend opzoek naar urine. Dus mocht je het overwegen, twijfels hebben of vragen, kan ik aanraden om even de website te checken of contact op te nemen met ze.

5 dagen geleden

Reactie op Marcha1998x

Ik doe nu sinds een week mee, maar ik weet niet of ik het vol ga houden doo ...
Het is geen verplichting, dus als jij er niet mee kunt dealen moet je het gewoon opzeggen.

5 dagen geleden

Ik kan ook niet tegen de geur maar zorg dat ik inadem vòòr ik de fles opendraai en hou dan even mijn adem in. Daarna uitademen en de toilet uit. Kleine moeite en helpt wel tegen die geur🤷🏼‍♀️

5 dagen geleden

Zodra ik wist dat ik zwanger was, mij direct aangemeld. Zo mooi dat dit bestaat 💜

5 dagen geleden

Ik had me er gelijk voor aangemeld maar ben echt van een koude kermis thuis gekomen. Met het tweede wisselmoment kon de chauffeur de wisselplek niet zo gauw vinden. Hij heeft serieus 20x aangebeld, maar wij waren gewoon aan het werk. Hij stond voor de voordeur hardop, op speaker, te bellen (konden we terug zien vanwege camera en videodeurbel). Maar het ergste van alles is dat hij zelf actief naar de buurman is gelopen om te vragen waar hij moet zijn om achterom te komen, met de kratten in zijn handen. De buurman is hier later ook nog over begonnen tegen mijn man, dus maar een vaag smoesje verzonnen, niet erg geloofwaardig vrees is. Uiteindelijk heeft de chauffeur de nieuwe kratten voor de voordeur gezet, en de volle kratten achter het huis weg gehaald. Ik was ontzettend boos, verdrietig en teleurgesteld door het gebrek aan discretie. Ik woon in een klein dorp, en ik ben bang dat nu de hele straat al weet dat ik zwanger ben. Terwijl we het expres nog aan niemand hebben verteld. Toen ik dit meldde bij mvm, kreeg ik weinig begrip en kwam er geen passende oplossing voor volgende wisselmoment. Heb toen besloten om per direct ermee te stoppen. En ik denk niet dat ik gauw nog een keer mee zou doen, wat ik heel jammer vind want ik sta volledig achter het doel!

5 dagen geleden

Ik doe mee! De levering is bij mij zoals afgesproken gegaan. De geur vind ik zelf best meevallen maar kan me voorstellen dat anderen dat anders ervaren. Ik werk thuis dus ik kan een hoop opvangen 😜

5 dagen geleden

Ik doe ook mee😊ongeacht de verhalen over wat er precies met je urine gebeurt, doe ik toch voor de tweede keer mee nu. Al help ik er maar 1 vrouw mee is het al mooi. En je spoelt het anders toch weg...

3 dagen geleden

Ook ik doe mee! Wij hebben zelf de injecties gehad . Zonder waren wij nu niet zwanger geweest.