25 Reacties

één maand geleden

Ik heb het met mijn 1e zwangerschap wel gedaan, was opzich niet zo veel moeite. Je moet alleen Je neus even dicht houden als je die flessen vult😅. Voor m'n 2e zwangerschap niet aangemeld. Had er nu niet zo veel zin in..

één maand geleden

Ik ga het niet doen. Heb van enkele vrouwen gehoord dat het ophalen alles behalve subtiel ging en dus binnen no time de buren wisten dat ze zwanger was

één maand geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap meegedaan en doe nu weer mee. Ik ben afgelopen week gestart. Ik probeer me niet te veel van de negatieve verhalen aan te trekken en doe het voor de vrouwen die niet het geluk hebben om zelf zwanger te worden . Ik heb zelf geen negatieve ervaringen gehad.

één maand geleden

Ik ben er gister mee begonnen dus ik kan nog niet veel ervaringen delen, maar tot nu toe heel netjes contact en duidelijke informatie.

één maand geleden

Ik ben er mee gestart en als ik straks thuis kom zouden de flessen er moeten staan, als het goed is discreet tussen/achter de planten 😂 ben benieuwd.

één maand geleden

Reactie op JLG87

Ik ga het niet doen. Heb van enkele vrouwen gehoord dat het ophalen alles b ...
Jaa dit heb ik dus ook veel gehoord. Wij wonen daarnaast in zo’n ons kent ons dorp.. dus wil niet dat iemand het ziet😂

één maand geleden

Ik ben er net mee gestart en vind het contact heel fijn en goed georganiseerd allemaal. Ze houden er rekening mee als je het discreet wil houden en je helpt anderen er weer mee

één maand geleden

Eerste zwangerschap gedaan. Heel fanatiek begonnen en op gegeven moment vond ik die geur (er zit een vloeistof in) echt zo goor. Dat ik me moest dwingen om het toch te doen. Ik twijfel daarom of ik het nu weer ga doen.

één maand geleden

Ik doe weer mee. Zelf voor de tweede keer zwanger na een medisch traject. Vind het fijn om nu zelf wat terug te kunnen doen. Fijn contact met de organisatie. De lucht uit de flessen is inderdaad niet zo lekker.

één maand geleden

Ik ben ondertussen al in week 3. Loopt op zich wel prima. De bakken worden nu nog even gebracht in groene zakken zonder tekst op. Ik verstop ze achter de planten voor het ophalen en brengen. Het stinkt inderdaad best wel, maar goed ik werk in de zorg en ben dus best wel wat gewend 😂

één maand geleden

Aangezien het best omstreden is waar het nou voor gebruikt wordt heb ik het bij mijn 2e niet gedaan en ga ik het bij mijn derde ook niet doen

één maand geleden

Ik ga het niet doen. Ik heb niet de behoefte om kostenloos mee te werken aan de winst van een commercieel bedrijf. Moeders voor Moeders is geen goed doel waar je ipv geld je urine aan schenkt, maar gewoon een bedrijf dat geld verdient aan jouw urine om er medicijnen van te maken. Ik ben zwanger via ivf, maar heb niet het gevoel dat ik daarom iets terug moet doen.

één maand geleden

Ik doe er wel aan mee! Eind december vorig jaar een miskraam gehad en toen ook een paar weken mee kunnen doen. Toen erg prettig contact gehad en nette/subtiele bezorging. Nu net begonnen (6+4 dagen) en wederom heel fijn contact. Ik vind het zelf echt een kleine moeite en vind de geur wel meevallen uit de flessen. Werk ook in de zorg dus ben wel wat gewend ;). Ik vind het fijn om wat te kunnen doen voor een ander, in mijn omgeving helaas een paar vrouwen die moeilijk zwanger konden worden en baat hebben gehad bij de medicijnen

één maand geleden

ik heb bij mijn eerste ook mee gedaan en nu heb ik me weer aangemeld. je doet het voor een ander ❤️🤰🏻

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Ik ga het niet doen. Ik heb niet de behoefte om kostenloos mee te werken a ...
Ik heb dit ook. Lees je goed in over moeders voor moeders want zo’n goed doel is het niet helaas! Ik ben zelf 2 keer via het traject zwanger geraakt en de eerste keer wel meegedaan. Totdat ik erachter kwam dat de hormonen gewoon verkocht worden voor andere doeleinden

één maand geleden

Ik heb altijd bedacht mee te doen hieraan, kost weinig effort (in de zin van het doet geen pijn of wat dan ook), dus waarom niet helpen. Alleen toen ik me wilde gaan aanmelden, zag ik dat ik niet mee mag doen :( heb toen ik 3 mnd was een bloedtransfusie gehad en van 5-18 groeihormonen gehad. Helaas dus

één maand geleden

Reactie op Faysel

Ik heb dit ook. Lees je goed in over moeders voor moeders want zo’n goed do ...
Je ze hebben mooie praatjes dat je er een ander mee helpt, maar dat is dus deels bullshit. Je bent gewoon een gratis pion in de farmaceutische industrie die grondstoffen geeft voor een medicijn waar dik voor betaald moet worden. Tegenwoordig wordt er ook steeds meer gebruik gemaakt van alle synthetische varianten van de medicatie en daar is onze urine helemaal niet meer voor nodig.

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Je ze hebben mooie praatjes dat je er een ander mee helpt, maar dat is dus ...
Maar is dat niet met alle medicatie? Farmaceuten verdienen aan doelgroepen die vaak niet zonder kunnen.. dat wil niet zeggen dat je mensen er niet mee helpt.

één maand geleden

Reactie op c-flore

Maar is dat niet met alle medicatie? Farmaceuten verdienen aan doelgroepen ...
Er is een heel klein percentage wat geen synthetische medicatie krijgt. Daar halen ze namelijk betere resultaten mee en het is goedkoper. Ik heb dit ook zelf nagevraagd in het ziekenhuis toen ik zelf in het traject zat. Prima dat iedereen zich wil inzetten hoor, maar je bent idd een gratis pion voor de farmaceutische industrie. Hoe mooi men het voor zichzelf ook wil maken, jouw plasje komt hoogstwaarschijnlijk niet bij die vrouw terecht die het nodig heeft, want die krijgt een synthetische variant. In Nederland werken álle ziekenhuizen inmiddels met de synthetische variant. En Jouw plasjes dan? De bio industrie heeft het in het verleden gebruikt het om varkens sneller zwanger te krijgen en bepaalde afslankmethodes te creëren. Waar gebruiken ze het nu voor? Willen ze niet zeggen😂 dus succes met de plasjes inleveren iedereen… het gaat in ieder geval de grens over. Hopelijk naar vrouwen. Maar aangezien ze dat niet willen zeggen lijkt het mij wel duidelijk.

één maand geleden

Reactie op c-flore

Maar is dat niet met alle medicatie? Farmaceuten verdienen aan doelgroepen ...
Er wordt aan alle medicatie verdient ja, maar in dit geval verdienen ze dus over onze rug. Als we geld zouden krijgen voor onze urine was het een ander verhaal. Maar dat ze miljoenen verdienen in ruil voor een zachte badcape vind ik niet echt een goede deal.