Hoi,
Mijn dochter van 5,5 maand slaapt prima alleen het in slaap komen is erg lastig. Ze blijft met de armen zwaaien en constant haar tutje eruit trekken. Als ze m dan kwijt is, gaat ze huilen. Door die onrustige armpjes en constant tutje pakken of op handjes sabbelen komt zij niet in slaapt.
Als ik haar armen vast leg met een kussen en dekentje is ze binnen 5 min in slaap.
Is dit herkenbaar? Iemand ideeën hoe dit op te lossen zodat ze met de armen los in slaap valt 🙏🏻
Heel herkenbaar! Heb alleen geen oplossing. Ik hou de armpjes ook vast als hij ze flink wappert of ik plop zijn speentje weer in. Op een gegeven moment leren ze betere controle en ook het speentje weer terug in de mond stoppen.
Ik ben al lang blij dat hij zo snel slaapt 🤭
Mijn kleine krijgt bij het slapen een speen in de mond en een knuffeldoekje in de hand. Hij gaat dan met zijn handjes knijpen in het knuffeldoekje en blijft iets meer van zijn speen af.
Maar blijven de armen er dan onder? Meestal weet ze ze overal wel boven te ...
Wij hadden de combi Nunki lakentje en Fedde en Kees slaapzakje met de ritsjes naar beneden. Maar helemaal voorkom je het niet hoor. Het is meer tegen de zwaaiende armpjes maar een speentje uit de mond halen bleef hij bij ons doen.
Heel herkenbaar! Wij stoppen nu langwerpige knuffels langs haar armen onder de dekens en dan strak instoppen. Als ze wil krijgt ze de armen echt wel weer los maar ze blijven wel wat langer stil liggen daar door
Hier nog steeds erg fan van de swaddle love to dream slaapzak
Ja die gebruiken wij ook nog steeds! Al is onze dochter nu sinds een paar dagen flink aan het omrollen.. officieel mag je ze dan niet meer gebruiken geloof ik.. ik heb zonder geprobeerd maar is echt drama dus heb nu toch weer de swaddle aan gedaan..