18 Reacties

één maand geleden

Nou bij mijn 2e zwangerschap had ik helemaal geen symptomen pas in het 2e trimester begonnen de symptomen

één maand geleden

Nee bij de 1e ook niks gehad

één maand geleden

Reactie op CaitlinA

Nee bij de 1e ook niks gehad
Het is ne 1ste

één maand geleden

Reactie op Marcellavansantvliet

Het is ne 1ste
Nee nu m’n 2e en ook nogsteeds niks

één maand geleden

Pijnlijke borsten...harde buiken ..steken onderin..wanneer een test doen??12 augustus was laatste periode

één maand geleden

12 augustus me laatste periode.. sinds die tijd pijnlijke borsten.. steken..harde gevoelige buik Nog steeds niet periode

één maand geleden

Reactie op WijzeRegendruppel213257

Pijnlijke borsten...harde buiken ..steken onderin..wanneer een test doen? ...
Wat denken jullie

één maand geleden

Reactie op WijzeRegendruppel213257

Wat denken jullie
Heb je al een test gedaan?

één maand geleden

Reactie op WijzeRegendruppel213257

Pijnlijke borsten...harde buiken ..steken onderin..wanneer een test doen? ...
Zou het dit weekend doen. Zit je op 4 weekjes. 😊

één maand geleden

Bij mij begon het bij de eerste met zo’n 5,5 week, bij de 2e rond 7 weken. Alleen vlagen van misselijkheid. Pijnlijke borsten pas veeeeeeel later. Maar het kan voor iedereen verschillend zijn. Sommige mensen voelen helemaal niets

één maand geleden

Zowel mij men eerste niks en nu ook helemaal niks 😊

één maand geleden

Vind dit ook zooo lastig. 3x zwanger geweest wat 3x uitmondde op een miskraam (2x bio en 1x misser abortion) Bij de MA en de andere was ik zooooo ziek zwak misselijk, echt zwanger. Bij die ene bio had ik geen klachten, maar wist ik niet dat ik zwanger was en eindigde in week 5 in een miskraam. Nu weer zwanger. 5 weken precies, en voel niks. Niet misselijk, geen gevoelige borsten. Heel af en toe een steekje. Maar dit ken ik dus echt niet. Hoop zo dat het een goed teken is 🙏🏻

één maand geleden

Reactie op mel92!

Vind dit ook zooo lastig. 3x zwanger geweest wat 3x uitmondde op een miskr ...
Wat vervelend dat je 3 miskramen hebt gehad. Helaas ook zelf in januari een miskraam gehad. 😢 Ik ben nu 5+5 en ik heb ook nergens last van.. maar hoor overal om me heen dat dat ook gewoon normaal kan zijn. Dus laten we daar van uit gaan. 😊

één maand geleden

Ik ben nu 4+4 en heb ook bijna nergens last van. Ik heb af en toe echt wel flinke steken of krampen die dan voor paar minuten aanhouden en heel licht misselijk in de ochtend, maar totaal geen gevoelige borsten of iets anders zo gek

één maand geleden

Ik ben nu vijf weken en nergens last van gelukkig 🍀

één maand geleden

Reactie op Priscilllll

Ik ben nu vijf weken en nergens last van gelukkig 🍀
Ik heb precies hetzelfde!! Het maakt me een beetje angstig af en toe. Ik had rond 3/4 weken namelijk echt wel krampen en nu voel ik gewoon helemaal niks meer

één maand geleden

Reactie op DPB15

Ik heb precies hetzelfde!! Het maakt me een beetje angstig af en toe. Ik ha ...
Ik denk ook, gezien we met best veel zijn die dit hebben, dat dit ook gewoon normaal is en erbij kan horen 😊

één maand geleden

Reactie op Tesvdb

Ik ben nu 4+4 en heb ook bijna nergens last van. Ik heb af en toe echt wel ...
Nee joh is helemaal niet gek! Meeste symptomen beginnen pas echt rond de 6 weken