14 Reacties
茅茅n maand geleden
Dat kan heel goed groeipijn zijn. Google maar eens, dan zie je hierover wat linkjes voorbijkomen. Ik las als tip even een warme kruik gebruiken
茅茅n maand geleden
Je baarmoeder groeit heel snel, ik ben 11 weken en heb ook steeds steekjes en rugpijn..
茅茅n maand geleden
Ik heb dit ook. Het voelt als wee毛n. De pijn komt en gaat dan zit er weer een paar min tussen en dan komt het weer. Helaas ook met bloedverlies. Wel een echo vandaag gehad en daar leek alles goed
茅茅n maand geleden
Ik ben 12+4 en sinds vandaag ook buikpijn en wat trekkend ongemakkelijk gevoel. Ik ga uit van banden pijn of de baarmoeder die groeit.
茅茅n maand geleden
Reactie op charlie88lilly
Ik ben 12+4 en sinds vandaag ook buikpijn en wat trekkend ongemakkelijk gev ...
En idd ook onderrug pijn
茅茅n maand geleden
Ach jee beterschap 馃拹 en eerlijk hier ook al anderhalf, twee weken griep. Ik ben ook onwijs bang door het hoesten komt er toch druk op mijn buik. Maar bij mijn jongste dochter had ik een longontsteking en het is gewoon goed gekomen. Nu zit ik er tegenaan maar hopelijk 馃檹馃徎 zet het niet door. Het is eng maar niet schadelijk voor de baby. Wel goed blijven drinken als veel vocht verliest. Ja en extra rusten slaap is echt het beste medicijn. Je bent in het tweede trimester en zal vaker extra rust nodig hebben er groeit een wonder in jou. Heel veel beterschap 馃拹 gewenst
茅茅n maand geleden
Reactie op Queenie97
Ik ben 11 weken en heb dit ook sinds 2 dagen. Dit herken ik van mijn vorige ...
Echt? Ik begin soms zo bang te worden dat ik denk het gaat toch mis! Maar miskraam was uitgesloten het bloedverlies was gestopt. En nu echt soms harde buiken dan denk ik gaat het dan toch mis. Soms herken ik wel groei pijn echt de ligment pijn maar het blijft gewoon spannend! Blijft het de hele zwangerschap 馃ぐ馃徏 ik ben altijd blij als mijn baby gezond op mijn buik ligt dan kan het genieten pas beginnen.
茅茅n maand geleden
Oeh ja. Hier ook 13 weken en de laatste week veel rugpijn en een branderig gevoel onderin mijn buik. Ik heb begrepen dat dat inderdaad echt je oprekkende baarmoeder is.馃槄 Ik probeer rustig aan te doen en soms helpt het om het te verwarmen met een kersenpittenzak. En als ik echt teveel pijn heb doet een paracetamol hier en daar ook wonderen.