27 Reacties

9 dagen geleden

Ik heb hem volgende week dinsdag. Succes!

9 dagen geleden

Ja wij ook, om 8.45 uur zijn we aan de beurt! En jullie?

9 dagen geleden

Ik donderdag 馃 succes allemaal

9 dagen geleden

Ik ook morgen! Om 10.30

9 dagen geleden

Morgen kwart over 9! Vandaag niet zo鈥檔 lekkere dag gehad dus zin om het kleintje weer te zien. Succes allemaal!

9 dagen geleden

Reactie op DoraJvE99

Morgen kwart over 9! Vandaag niet zo鈥檔 lekkere dag gehad dus zin om het kle ...
Snap ik! 馃槉 Succes morgen!

9 dagen geleden

Reactie op Spoof

Ik ook morgen! Om 10.30
Succes en geniet ervan om het kleintje weer te zien 馃槉 ik heb pas om 14.00 de afspraak dus dat wordt even geduld hebben morgenvroeg. Kan niet wachten 馃ス

9 dagen geleden

Reactie op maria-167

Ik donderdag 馃 succes allemaal
Oeh ook al bijna! Succes alvast :)

9 dagen geleden

Reactie op Rimileno15

Ja wij ook, om 8.45 uur zijn we aan de beurt! En jullie?
Lekker op tijd! Fijn! Ik heb morgen rond 14.00 de afspraak staan, dus overdag nog even geduld hebben 馃槉merk al wel veel minder spanning dan bij mijn allereerste en de termijn echo!

9 dagen geleden

Reactie op LauraS1995

Succes en geniet ervan om het kleintje weer te zien 馃槉 ik heb pas om 14.00 ...
Oooh spannend maar voor je het weet is het 14u! Jij ook succes (ook met wachten) en heel veel plezier 馃グ

9 dagen geleden

Zojuist de 13 weken echo gehad en alles was helemaal goed, wat een fijn nieuws en zo leuk om de kleine druk te zien bewegen. Over 2 weken gaan we de geslachtsecho doen 馃 veel succes allemaal ik hoop op super echo鈥檚 voor iedereen!

9 dagen geleden

Zojuist de 13 gehad en alles was goed. Ik heb binnenkort een afspraak staan voor geslachtsecho. Kunnen jullie misschien zien wat het wordt?

9 dagen geleden

Reactie op BeleefdeGolf407729

Zojuist de 13 gehad en alles was goed. Ik heb binnenkort een afspraak staan ...
Lijkt mij een meisje, als dat de nub is die je daar ziet 馃┓

9 dagen geleden

Net de 13 weken echo gehad. Alles zag er goed uit alleen een van de beentjes was een mm korter dus dat gaan ze checken, maar trekt waarschijnlijk gewoon bij. Maar qua belangrijke dingen alles goed super fijn om het weer even bevestigd te hebben.

9 dagen geleden

Ik heb vabdaag om 15:00 uur de 13 weken echo. Spannend 馃檲馃グ

9 dagen geleden

13 weken echo was goed, heel blij en mooi om zo lang te kunnen kijken馃槉

9 dagen geleden

Hier een hele mooie en fijne 13 weken echo gehad! Met de 20 weken echo weten we of de kleine een jongen of meisje is 馃┓馃挋

9 dagen geleden

Mijn 13 weken echo was ook goed! Geen bijzonderheden te zien! Is de nub hierop te zien?

9 dagen geleden

Ik mag vrijdag voor de 13 weken echo 馃グ. Dan ben ik 13+3. Ben erg benieuwd. Ik vind het zelf juist zo ontzettend leuk om het geslacht niet te weten en er bij de geboorte achter te komen 馃槉.

9 dagen geleden

Alles was goed met de 13 weken echo, ook voor het eerst het hartje gehoord 馃槏