26 Reacties

één maand geleden

Ik ben morgen om 19.45u pas aan de beurt trouwens

één maand geleden

Ik ben morgen om 11.00 uur

één maand geleden

Ik volgende week dinsdag , vind erg spannend

één maand geleden

Ja ik ook morgen, vind het echt heel spannend en jullie?

één maand geleden

Spannend, hoeveel weken zijn jullie morgen?

één maand geleden

Yes morgen om 12:45 uur! Ik laat het op me af komen

één maand geleden

Hier ook morgen de echo. Gezonde spanning. 14.10 uur de afspraak en morgen 6+3 weken

één maand geleden

Ik ook morgenmiddag. Ik laat het op me afkomen.. ik heb al 2 kids maar daarvoor wel 2 miskramen gehad. Ben wat geruster na de 12 weken echo denk ik.

één maand geleden

Ik heb ook morgen mijm eerste echo. Hen ineens buik en rug krampen😔

één maand geleden

Ik heb trouwens om half 10 een afspraak

één maand geleden

Ik heb morgen ook de eerste echo! Ben super zenuwachtig. Vroeg me wel af of het perse inwendig moet of dat het ook via de buik kan. Morgen zal ik 6+6 weken zijn.

één maand geleden

Ik ben morgen 6+3 en heel gespannen gezien mn eerdere miskraam. Nu wel nog erg moe, geen bloedverlies gehad en regelmatig krampen. Het gevoel zit goed maar zo bang voor de teleurstelling. Hopelijk morgen allemaal goede berichten hier!

één maand geleden

Reactie op Mommy_to.be

Ik heb morgen ook de eerste echo! Ben super zenuwachtig. Vroeg me wel af of ...
Ze kijken eerst via de buik, als ze niks kunnen zien of heel weinig doen ze het inwendig!

één maand geleden

Hier ook morgen een echo en dan ben ik 7+1 weken. Hiervoor 2 miskramen gehad, toch wel erg zenuwachtig maar ik probeer toch in geloof, hoop en vertrouwen te blijven staan dat alles dit keer goed zit en we een nieuw gezinslid over een aantal maanden kunnen toevoegen 🤍

één maand geleden

Ik ook! Ik ben dit keer spontaan zwanger, de vorige keer was een medisch traject. Daar had ik al heel vroeg meerdere echo’s. En nu wacht ik iets langer en dat voel ik haha. Maar ik ga van het goede uit. Veel succes iedereen! Hopelijk allemaal mooie echo’s.

één maand geleden

Reactie op Babyyy1

Ze kijken eerst via de buik, als ze niks kunnen zien of heel weinig doen ze ...
Ah top dat is goed om te weten. Dank je wel!

één maand geleden

Hier ook morgen de eerste echo. Super spannend!

één maand geleden

Nog een paar uur te gaan en ik ben super gespannen. Ik heb behoorlijk gebloed, dus de kans is groot dat ik leeg ben, maar ik hoop zo erg dat er gewoon nog een vruchtje te zien in

één maand geleden

Morgen zou mijn eerste echo zijn. Maar afgelopen week een eerdere echo gehad ivm een bloeding. Die echo was gelukkig goed! Dus hopelijk morgen te zien dat hij/zij iets is gegroeid 🥰

één maand geleden

Goeie morgen dames, heb me echo net gehad. En heb het hartje zien kloppen😍😍