23 Reacties

één maand geleden

Heel spannend! Succes! Hopelijk morgen goed nieuws! Ik mag donderdagavond :)

één maand geleden

Ooh spannend he

één maand geleden

Ik ook morgen! 😀

één maand geleden

Ik ook morgen! 10:40. Ik verwacht ergens tussen 6,5 en 7,5 weken te zijn

één maand geleden

Spannend! Morgen om 17.30 heb ik ook mijn eerste afspraak. Ik verwacht dan 8 weken te zijn. Succes allemaal!

één maand geleden

Wij mogen ook morgen! Afgelopen maandag ook geweest maar veel onzekerheid gekregen door die echo. Dus extra spanning voor morgen. In april een MA gehad dus tot nu toe nog niet onbezorgd kunnen genieten

één maand geleden

Ook morgen een afspraak om 09:15!

één maand geleden

Hier ook morgen eerste echo. Zou dan +/- 7.6 moeten zijn! Nu weinig symptomen en deed vorige week nog een testje (voor de leuk) en die was wat lichter dan de eerste paar testen..😑 dus heb me al voorbereid op t ergste. Jaar geleden een miskraam gehad en toen waren het vanaf het begin allemaal lichte testen.. Succes allemaal morgen!

één maand geleden

Ik ook morgen. Ben zo bang voor slecht nieuws. 31 aug bloed verloren en 1 stolsel/propje. Al 1x mk en 1x ma gehad. Ik zou morgen 7+6 zijn

één maand geleden

Reactie op Lovalo

Ik ook morgen! 😀
Succes!!

één maand geleden

Hoe zijn de echo's?

één maand geleden

Hier een prachtige echo! En ben al verder dan ik dacht...8 weken en 3 dagen. Zo fijn!

één maand geleden

Hier ook een hele mooie echo! Zooo blij. Wij hadden het niet verwacht en precies op termijn. 7+6. Sterk kloppend hartje gezien 🥰

één maand geleden

Net terug! Mooi kloppend hartje. Alles zag eruit zoals het er met deze termijn (7+4) uit hoort te zien.. 😍

één maand geleden

Ik vanmiddag! Zo benieuwd

één maand geleden

Echo gehad, mooi kloppend hartje en 6+5 ( ik dacht zelf ergens tussen 6,5 en 7 weken) Over 2 weken weer een echo en over 4 weken termijn echo

één maand geleden

Donderdag naar de veloskundige spannend🎉🎉

één maand geleden

Hier ook een mooie echo! 🤩 Het kloppend hartje horen doet me smelten!

één maand geleden

Reactie op AD89

Ik ook morgen. Ben zo bang voor slecht nieuws. 31 aug bloed verloren en 1 s ...
Hoe is het gegaan?

één maand geleden

Reactie op OptimistischeParel566435

Hoe is het gegaan?
We hebben een goed kloppend hartje gezien! Alles zag er super goed uit. Uitgerekende datum staat op 30 april 🥰