16 Reacties

24 dagen geleden

Ik heb morgen een 12-weken echo (Belgi毛) en bloedname voor de NIPT. Ben er ook echt heel erg mee bezig 馃槵

24 dagen geleden

Reactie op Jane94

Ik heb morgen een 12-weken echo (Belgi毛) en bloedname voor de NIPT. Ben er ...
Spannend! Ik zit nu op 10+4

24 dagen geleden

Ja ik ook, eindelijk!

24 dagen geleden

Wij ook! Ben ook vreselijk zenuwachtig. Morgen met mn schoonzus en de kindjes even langs monkeytown, en smiddags van tevoren even wat leuks doen als gezin. Hopelijk helpt dat een beetje. We hebben de echo pas om 16:20u

24 dagen geleden

Morgenochtend 8.45 gelijk de termijnecho. Ben wat minder gespannen dan de vitaliteitsecho. Heb vooral zin om de kleine weer te zien. Dan is het ineens alweer echt een kindje 馃ス

23 dagen geleden

Reactie op Queenie97

Morgenochtend 8.45 gelijk de termijnecho. Ben wat minder gespannen dan de v ...
Ik vind het ook iets minder spannend dan de eerste maar alsnog erg gespannen! Wat lekker dat je hem in de ochtend hebt. Ik pas einde van de dag 馃ス heel veel succes straks!!

23 dagen geleden

Ik ben nu 11+3 en ik heb morgen de termijnecho. Ik ben niet zenuwachtig maar wel veel zin om de baby te zien! En benieuwd naar de uitgerekende datum. En volgende week gaan we het eindelijk aan iedereen vertellen! Succes jullie met de echo vandaag! 馃崁馃檹馃徏

23 dagen geleden

Ik vind het ook iets minder spannend dan de eerste maar alsnog erg gespanne ...
Zeker fijn! De vitaliteitsecho was pas 16.00 dus dat vond ik echt slopend qua zenuwen 馃槄. Jij ook heel veel succes vandaag!

23 dagen geleden

Veel succes allemaal! Ik ben om 14h40 aan de beurt 馃槵

23 dagen geleden

Hier een goede termijnecho gehad, zelfs vooruit gezet 馃グ! Kleintje was heerlijk aan het draaien en springen. Veel succes vandaag voor iedereen!

23 dagen geleden

Reactie op Queenie97

Hier een goede termijnecho gehad, zelfs vooruit gezet 馃グ! Kleintje was heer ...
Wat leuk! Fijn dat alles goed is 馃槏 ik zit nu in de wachtkamer, mocht vroeger gaan omdat ze geen NIPT meer prikken na 14h omdat morgen een feestdag is, spannend dus!

23 dagen geleden

Ik heb morgen ochtend een termijn echo 馃檹 heb er zo veel zin in

23 dagen geleden

Mijn echo waa goed! Perfect op schema, een beweeglijk kindje met een sterke hartslag 馃グ

23 dagen geleden

Mooie echo gehad! Ze versprak zich wel met zoontje 馃き vraag me af of ze dat al echt kon zien

23 dagen geleden

Termijn echo gehad vanmorgen, vond toch beetje spannend. Ondanks dat ik wel dacht dat het goed was (vanwege misselijkheid etc). 10+6 gemeten.. dus datum is 23-5 geworden! 馃

22 dagen geleden

Termijn echo was goed. De baby was lekker druk en bewegelijk 馃槏馃槏 wel 1 dag teruggezet. Maar super mooie echo gehad!!