Wij ook! Ben ook vreselijk zenuwachtig. Morgen met mn schoonzus en de kindjes even langs monkeytown, en smiddags van tevoren even wat leuks doen als gezin. Hopelijk helpt dat een beetje.
We hebben de echo pas om 16:20u
Morgenochtend 8.45 gelijk de termijnecho. Ben wat minder gespannen dan de vitaliteitsecho. Heb vooral zin om de kleine weer te zien. Dan is het ineens alweer echt een kindje 馃ス
Morgenochtend 8.45 gelijk de termijnecho. Ben wat minder gespannen dan de v ...
Ik vind het ook iets minder spannend dan de eerste maar alsnog erg gespannen! Wat lekker dat je hem in de ochtend hebt. Ik pas einde van de dag 馃ス heel veel succes straks!!
Ik ben nu 11+3 en ik heb morgen de termijnecho. Ik ben niet zenuwachtig maar wel veel zin om de baby te zien! En benieuwd naar de uitgerekende datum.
En volgende week gaan we het eindelijk aan iedereen vertellen!
Succes jullie met de echo vandaag! 馃崁馃檹馃徏
Hier een goede termijnecho gehad, zelfs vooruit gezet 馃グ! Kleintje was heer ...
Wat leuk! Fijn dat alles goed is 馃槏 ik zit nu in de wachtkamer, mocht vroeger gaan omdat ze geen NIPT meer prikken na 14h omdat morgen een feestdag is, spannend dus!
Termijn echo gehad vanmorgen, vond toch beetje spannend. Ondanks dat ik wel dacht dat het goed was (vanwege misselijkheid etc). 10+6 gemeten.. dus datum is 23-5 geworden! 馃