Ik ben al 10 jaar samen met mijn vriend, dolgelukkig en het is echt een fantastische man. Maar we kunnen 1 ding al 10 jaar lang niet en dat is het eens worden over de hoeveelheid spullen en dingen wegdoen of niet.
We wonen heerlijk maar het is niet groot, de kleine kamer wordt nu als kantoor, washok, opslag en boekenkast gebruikt. Er moeten dus keuzes gemaakt worden. Ik werk er niet lekker dus het kantoor is eigenlijk al nooit in gebruik, ik zit in de woonkamer.
De discussie om was te drogen op de babykamer is al beslecht, dat gaat hem niet worden.
Opslag is ook evident, die dingen moeten gewoon naar de (ook ramvolle) kelder. Maar dan nu, de boeken en de mogelijke optie tot toch nog kunnen werken in de babykamer.
Naast het feit dat ik vind dat een baby kamer gewoon voor de baby moet zijn en anders moeten we maar gaan verhuizen en een groter huis zoeken. Vind ik het ook gewoon raar om 2 grote Billy’s vol te hebben met boeken in een babykamer. (Ok misschien zei hij 1 Billy boekenkast maar toch)
En een bureau in die kamer houden is toch totaal onhandig, wil je dan met een nachtlichtje gaan werken of zo?
Maar ik heb hormonen tot in mn tenen en ik kan nogal kort door de bocht zijn. Dus ik zoek hier andere visies.
Wat denken jullie? En waar kan ik compromissen sluiten.
Help mij omdenken!!!