10 Reacties

vorig jaar

Ik denk aan Idris Alba 馃き Vind het makkelijk uit te spreken en een mooie naam!

vorig jaar

Makkelijk uit te spreken, ik denk direct aan een Turkse naam.

vorig jaar

Deze naam staat bij ons ook hoog op het lijstje. Nooit gedacht dat het Turkse associaties zou hebben, wel Arabisch. Wij spreken het uit als Eedris.

vorig jaar

Denk dat onze keuze inmiddels wel vast staan 馃槍

vorig jaar

Heeeeel leuk! Ik heb gelijk een associatie bij een donker jongetje, komt denk ik idd door idris elba. Maar als ik nu aan bijv een blond jochie met die naam denk vind ik het ook superleuk. Of welke nationaliteit dan ook. Ik zou het uitspreken als iedris. Leuk dat de keuze inmiddels vaststaat! Wilde toch even reageren hahah

vorig jaar

Het is niet mijn plaats ik heb ook een naam en als die jouw hart heeft geraakt is dat met een reden. Ik verander dan ook niet meer de naam en noem mijn baby al Dexter. Volg jouw hart 鈾ワ笍 ik denk inderdaad wel buitenlandse naam maar tegenwoordig is het ook zoveel door elkaar dat ik er eerlijk gezegd niet zo bij stilsta als mijn meiden een naam van een vriendje noemen vraag ik niet heeft die blonde of zwarte haren. Dus denk dat dit wel meevalt en goedkomt.

vorig jaar

Leuk! zou het uitspreken is iedr-is, zoals je het ook spelt. Zou inderdaad er niet bij denken dat het een hollandse naam is maar vind het wel een hele leuke naam!

vorig jaar

Heeeeel leuk!

vorig jaar

Ook misschien een leuke toevoeging, ik ben een belg en mijn man turks. We hebben al een zoontje die mega blond is en als ik naar mijn nichtjes kijk ben ik vrij zeker dat ons tweede zoontje ook weer een blondje zal worden 馃槍 houd me zeker niet tegen deze naam te gebruiken want ik ben inmiddels helemaal verliefd erop 馃グ

vorig jaar

Prachtige naam! Staat bij ons ook heel hoog. We zijn er nog niet over uit zelf. Maar zelf vind ik de naam heel internationaal. Ik zie geen problemen voor Nederlanders om de naam uit te spreken, maar voor andere landen/talen ook niet. De naam heeft voor mij meer een Arabische historie, en vind het een prachtige naam. Maar belangrijkste is wat goed voelt voor jullie! Geniet ervan :)