4 Reacties

23 dagen geleden

Ook nachtmerries hier. Maar de nachtmerrie waar ik meeste voor vrees is een nachtmerrie waar bloed in voorkomt. Want altijd als ik bloed zie in mijn dromen betekent het dat ik ga bloeden binnen 1 of 2 dagen (bijv menstruatie of miskraam). Tot nu toe is dat nog altijd 100%. Ik was er eerst sceptisch over, maar ik neem nu aan dat mijn lichaam onbewust op de hoogte is van wanneer m'n bm iets loslaat of dat er iets niet goed zit en dat deze het op die manier naar me 'seint'.. Een week geleden nachtmerriede ik weer over bloed. 2 dagen later had ik idd rood bloed bij m'n toiletbezoek, en nu schijt ik van angst dat ik een miskraam ga krijgen. 😓

23 dagen geleden

Reactie op Usagi

Ook nachtmerries hier. Maar de nachtmerrie waar ik meeste voor vrees is een ...
Ooh nee toch 😭 ik droomde gisteren dat ik in een plas bloed wakker werd… Dit maakt me alleen nog maar meer bang 😞 Ik voel me voor de rest hartstikke zwanger en heb alle kwaaltjes die je je maar kan bedenken, ik hoop toch niet dat het echt zo is 😣

23 dagen geleden

Reactie op Mama van een lief meisje

Ooh nee toch 😭 ik droomde gisteren dat ik in een plas bloed wakker werd… D ...
Ik heb de afgelopen weken ook liters bloed voorbij zien komen in mijn dromen (en andere net zo gezellige dingen) maar ben nog even zwanger als voor die dromen! Soms zijn het gewoon hormonen die je ook graag 's nachts lastigvallen..

23 dagen geleden

Dames! Nachtmerries zoals deze zijn er niet om je te pesten. Ze leren je hoe te reageren als het inderdaad gebeurd. Het zegt niets over of het wel/niet gebeurd. Het geeft je de kans voor te bereiden indien nodig. Bovenal zijn het je eigen angsten die naar boven komen. Hoewel het natuurlijk ontzettend schrikken is kunnen ademhalingsoefeningen en/of visualisatieoefeningen je helpen snel weer in een rustige slaap te komen😘 Het is net waar je in geloofd😘 dus focus je op de positieve gedachtens en draai negatieve gedachtens (nachtmerries) om naar 'leermomenten'.