16 Reacties

8 dagen geleden

Oh wat erg, hier het zelfde. Ik dacht dat het aan mij lag... Huilend, maar dan echt heel hard huilend wakker worden. Enorm moe als ik net uit bed kom. Vraag me af hoe dit kan?

8 dagen geleden

Dit is voor mij ook heel herkenbaar geen idee hoe het komt en wat je eraan kan doen 😪

8 dagen geleden

Hetzelfde hier!
Ik droom ook nogal raar en dan kan ik ook met hoofdpijn wakker worden.. Waarschijnlijk gebeurd het door hormonale veranderingen

8 dagen geleden

Hier ook, soms meerdere per nacht pfff.. maar hoort er helaas bij 🤷🏽‍♀️

8 dagen geleden

Komt door de hormonen en de (onderbewuste) angst dat er iets mis gaat in je zwangerschap, dat komt samen als je dat 's nachts in je slaap gaat verwerken met nachtmerries als resultaat. Je kunt er eigenlijk niks aan doen. Maar bij gewone nachtmerries helpt een ontspanningsoefening of meditatie voor het slapen gaan soms om nachtmerries tegen te gaan. Je kunt ook in een dagboek gaan schrijven, dan doe je een stukje verwerking al voor het slapen gaan, dat scheelt weer een beetje. Ontspannen inslapen kan misschien wel helpen.

8 dagen geleden

Reactie op Grunnmeid050

Oh wat erg, hier het zelfde. Ik dacht dat het aan mij lag... Huilend, maar ...
Ja je word ook gewoon heel moe wakker pff

8 dagen geleden

Ik droom continue over mijn ex, telt dat ook als nachtmerrie 😜?

8 dagen geleden

Reactie op m.1988

Ik droom continue over mijn ex, telt dat ook als nachtmerrie 😜?
Jaa, hahaha 🤣

8 dagen geleden

Reactie op m.1988

Ik droom continue over mijn ex, telt dat ook als nachtmerrie 😜?
Dat ligt er aan.. is het een leuke ex?🤪

één dag geleden

Reactie op annaniempje

Dat ligt er aan.. is het een leuke ex?🤪
Haha, nou… het is niet voor niets mijn ex natuurlijk 🤣

één dag geleden

Reactie op m.1988

Haha, nou… het is niet voor niets mijn ex natuurlijk 🤣
Hahaha ja dan telt het als nachtmerrie!🤣 Soms groei je gewoon uit elkaar maar blijft het wel een leuk persoon 🤣🤷🏼‍♀️

11 uur geleden

Hier zojuist wakker geschrokken door zombies. Nu klaar wakker en m'n lichaam voelt gespannen en totaal niet uitgerust. 😳

9 uur geleden

Hier ook zeer levendige dromen, zo werd ik vannacht achterna gezeten door een groep bloeddorstige orka’s die op land konden komen.. 🤣 En nachtelijks ben ik vrijgezel, verlaat m’n vriend me en sta ik er alleen voor. Het schijnt er allemaal bij te horen die dromen.

9 uur geleden

Mijn vorige zwangerschap ooit gedroomd over een echtpaar dat hun pasgeboren baby moest prikken met een vork en leeglepelen, compleet met alle emoties van iedereen erbij. Ik was er een poos best wel van slag van... Maar ook vaak gedroomd over dat we onze baby hadden gekregen en dat ze bijvoorbeeld na 5 dagen al heel goed kon praten. Voor ons als ouders heel normaal natuurlijk, wij hebben een heel slim kind 😇 ze is nu ruim twee jaar, maar heeft wel een kleine taalachterstand, so far voor voorspellende dromen 🙃

7 uur geleden

Ja hier hetzelfde verhaal hoor! Elke nacht word ik wel ontvoerd, vermoord of gebeuren er andere nare dingen..😅