10 Reacties

één dag geleden

Maar als de Gyn zegt dat het normaal is en dat het goed is zoals het is, waarom zou je je dan daarover zorgen maken? Ik zou dan morgen nog eens bellen naar het ziekenhuis als je je zo’n zorgen maakt, want in principe zijn zij de gene met kennis en zijn wij allen maar leek op dit gebied.

één dag geleden

Reactie op annaniempje

Maar als de Gyn zegt dat het normaal is en dat het goed is zoals het is, wa ...
Klopt maar ze heeft eerst gezegd ja we zien een afwijking heb namelijk een 2ling bij baby a zag alles er helemaal goed uit en baby b die nekplooi 2.2mm maar de gyn vertelde wel ja op dit moment niks aan de hand om je zorgen te maken maar we houden het wel in de gaten dus over 3 weken terug komen om te kijken hoe het dan is maar al die tijd moet ik in zo een onzekerheid zitten ze heeft ook vertelt het kan ook anders gaan worden het is afwachten maar vroeg me af of iemand dit al heeft mee gemaakt en daarna weg is gegaan

één dag geleden

Reactie op StralendeVaren156506

Klopt maar ze heeft eerst gezegd ja we zien een afwijking heb namelijk een ...
Ach jeetje. Dan snap ik wel dat je je toch zorgen maakt. Ik duim voor je dat ze over 3 weken kunnen bevestigen dat het inderdaad niets is!

één dag geleden

Reactie op annaniempje

Ach jeetje. Dan snap ik wel dat je je toch zorgen maakt. Ik duim voor je d ...
🙏dankjewel

21 uur geleden

Ik had in mijn vorige zwangerschap met de 10 weken echo een zichtbaar verdikte nekplooi, de waarde zat toen op het randje en de verloskundige gaf aan dat het 2 kanten op kon gaan. Als jouw verloskundige zegt dat ze zich nu nog geen zorgen maakt, dan zou ik daar ook op vertrouwen. Met de 13 weken echo kunnen ze het allemaal een stuk beter zien en dan kun je waarschijnlijk wel duidelijkheid krijgen icm de nipt.

14 uur geleden

Ik zou me geen zorgen maken, en anders de nipt test doen? 😊

14 uur geleden

Gisteren heb ik de 13-weken echo gehad bij 12+4 en de echoscopiste gaf aan dat een nekplooi tot 3 mm normaal is. Dit lees ik ook op internet terug over een nekplooi meting bij 12 weken. Fijn dat de gynaecoloog bij jou aangeeft dat er geen reden tot zorg is, hopelijk lukt het je toch om daarop te vertrouwen!

9 uur geleden

Reactie op Emmy W

Ik had in mijn vorige zwangerschap met de 10 weken echo een zichtbaar verdi ...
Was het uiteindelijk wel verdwenen in de zwangerschap of zo gebleven ?

8 uur geleden

Reactie op OpbeurendeKomeet779145

Gisteren heb ik de 13-weken echo gehad bij 12+4 en de echoscopiste gaf aan ...
Ja zeker maar toch ben ik wel echt gestrest

8 uur geleden

Reactie op StralendeVaren156506

Was het uiteindelijk wel verdwenen in de zwangerschap of zo gebleven ?
Ik kan je helaas geen goed verhaal vertellen. In mijn geval had ik pech en werd het alleen maar erger. Mijn dochter had daarna hydrops foetalis en bleek een heel zeldzame ziekte te hebben waarbij haar lymfevaten niet werkten. Maar mijn verhaal is niet jouw verhaal. Bij mij was ze gelijk duidelijk dat het foute boel kon zijn en dat heeft de verloskundige bij jou niet aangegeven.