26 Reacties

8 maanden geleden

De Kruidvat heeft hele fijne broekjes zwarte ❤️❤️

8 maanden geleden

Ik voel mij nu heel blond, maar waar gebruik je dit voor?

8 maanden geleden

Reactie op Vissen94

Ik voel mij nu heel blond, maar waar gebruik je dit voor?
Ik had i.p.v. een onderbroek netbroekjes aan voor het kraamverband. Die hebben geen naden dus dat zat echt super fijn.

8 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Ik had i.p.v. een onderbroek netbroekjes aan voor het kraamverband. Die heb ...
Aha. Weet ik dat ook weer. 2 bevallingen gehad maar nooit gebruikt. Ik kan je dus ook niet helpen. Vroeg mij alleen af waar het voor was

8 maanden geleden

Ze zitten als het goed is ook in je kraampakket. Verder kun je ze o.a. online kopen van Tena bijvoorbeeld.

8 maanden geleden

Inderdaad google staat er vol mee, maar welke je precies wilt weet ik niet. Ik heb deze wegwerponderbroeken gekocht, dan heb je net wat meer aan dan zo'n netje. https://www.nurturebymama.com/product/4827632/wegwerp-ondergoed

8 maanden geleden

Ik gebruikte de eerste week gewoon tena pants met een grote inlegger erin ipv netbroekjes. Na die week een boxer van mijn man en toen die te los zaten heb ik hem naar de action gestuurd voor passende boxers voor mezelf.

8 maanden geleden

Ik heb er van de Kruidvat gekocht, volgens mij via mamaloes doorverkoop. In kraampakket zaten er ook 2 dacht ik.. vond het inderdaad bij 1e bevalling top! Deed ze zelfs wassen zodat ik ze vaker dan 1x aan kon

8 maanden geleden

Gewoon vragen of je er een paar mag hebben 🤭 ik kreeg er vorige keer 3 mee, toen ik zei dat ik die zo lekker vond zitten 🤣

8 maanden geleden

Ik heb deze besteld, die kun je schijnbaar uitwassen 😊. Maar ik denk niet dat dat dezelfde zijn als die ze in het ziekenhuis hebben! https://dalalounatuurlijk.nl/product/wasbare-netbroekjes/

8 maanden geleden

Bij mij zitten ze in het kraampakket en volgensmij krijg je er sws 1 in het ziekenhuis nadat je bevallen bent

8 maanden geleden

Misschien zijn ze ook bij de apotheek verkrijgbaar

8 maanden geleden

Dat ligt ook helemaal aan wat jouw ziekenhuis inkoopt voor merk netbroekjes, zal overal anders zijn! Die kopen natuurlijk grote pakken van zorgleveranciers in, misschien kan je ze ook via een zorg winkel kopen? (Hier in Isala ziekenhuis zijn ze inmiddels wegbezuinigd op de kraamafdeling weet ik, helaas.) Ik heb ze wel in kraam pakket zitten.

8 maanden geleden

Reactie op hygge

Ik heb deze besteld, die kun je schijnbaar uitwassen 😊. Maar ik denk niet ...
De witte zijn hetzelfde als de meest gangbare die in de ziekenhuizen gebruikt worden. Zit een klein beetje verschil per merk

8 maanden geleden

Reactie op maanthmade

Dat zijn wegwerp onderbroeken en geen netbroekjes meer. Weet niet of TS dat wel bedoeld. 2 euro per stuk vind ik ook nog best wel duur eigenlijk.

8 maanden geleden

Reactie op Emmy W

Dat zijn wegwerp onderbroeken en geen netbroekjes meer. Weet niet of TS da ...
Het is maar een tip. Wat iedereen ermee doet en of het het geld waard is mag iedereen zelf bepalen. Mijn ervaring ermee was erg goed na 2 bevallingen, dus koop ze nu weer. Wie weet helpt het ook andere leden die openstaan voor alternatieven.

8 maanden geleden

Oh ik vond ze echt fijn na de bevalling. Heb ze elke x in de was gegooid en herbruikt in hoeverre het kon de eerste week. Maar misschien vraag ik nu inderdaad vanuit zkh wat mee.

8 maanden geleden

Een tijdje geleden op deze app werd dit model getipt. Volgens mij dezelfde als het ziekenhuis. Goud waard inderdaad! Bekijk TENA Fix Premium - mt XL - 5 st - Incontinentiebroekjes op: https://www.bol.com/nl/p/tena-fix-premium-mt-xl-5-st-incontinentiebroekjes/9200000045739720?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp