17 Reacties

15 dagen geleden

Misschien even testen op een blaasontsteking ik had dit ook. Als je zwanger bent zijn de symptomen soms anders en kan je bijv alleen last hebben van vaak plassen.

15 dagen geleden

Reactie op 💜

Misschien even testen op een blaasontsteking ik had dit ook. Als je zwanger ...
Bedankt ;)! Ik heb inderdaad best vaak een blaasonsteking, maar momenteel heb ik geen pijn tijdens het plassen

15 dagen geleden

Ik ben bijna 11 weken en moet ook heel vaak naar het toilet. Mijn neus zit sinds het begin al dicht, dat schijnt ook een symptoom te zijn. Niks om je zorgen over te maken (denk ik), maar anders zou ik het navragen bij de verloskundige 😊

15 dagen geleden

Dat verstopte neus klinkt als Zwangerschapsrhinitis. Is een zwangerschapskwaaltje die minder vaak belicht wordt dan de bekende kwalen zoals misselijkheid en gevoelige borsten, enz. En toch heeft ongeveer 1 op de 3 zwangere vrouwen het.

15 dagen geleden

Beide symptomen hier ook volop aanwezig vanaf de 6 weken 😓 inmiddels ruim 12 weken en elke dag nog een verstopte neus 😖

15 dagen geleden

Ik moet 4 tot 5 keer snachts opstaan snachts om te gaan plassen en das begonnen rond 11 weken nu 13weken 5 dagen en mijnen neus zit al dicht sins september en zoals je zegt vooral smorgens, savonds en snachts 😞 ik zet sins deze week savonds nen verstuiver op met munt en da brengt toch wat verbetering

15 dagen geleden

je hebt zwangerschaps rhinitis gaat over als je bevallen bent. Vet irritante kwaal. Heb het nu voot de derde keer. Neusspray is mn beste vriend

15 dagen geleden

Reactie op K.Girlsmom

je hebt zwangerschaps rhinitis gaat over als je bevallen bent. Vet irritant ...
Vervelend, heel veel sterkte hiermee! Mag ik vragen wellk neusspray je gebruikt tijdens de zwangerschap?

15 dagen geleden

Reactie op Mamaenpapavan3

Ik moet 4 tot 5 keer snachts opstaan snachts om te gaan plassen en das bego ...
Jeetje, veel sterke hiermee :(! 💪

7 dagen geleden

Reactie op MoniquevdW

Vervelend, heel veel sterkte hiermee! Mag ik vragen wellk neusspray je gebr ...
jaa de xylometazoline neusspray

7 dagen geleden

Ja ik heb het ook! Echt chronisch verstopte neus. Voelt als hooikoorts neus. Ja ik had het bij mijn jongste wel ik denk dat dit is om ons te beschermen. Maar ja vervelend is het wel. En ja ik moet nu ook weer meer plassen, ben morgen 16 weken zwanger 🤰🏼. Het verandert constant de symptomen. Hoewel veel plassen wordt wel meer hihi 🤭

7 dagen geleden

Grappig om te lezen dat ik mn verstopte neus onder de zwangerschapskwaaltjes kan plaatsen. Heb het bij de vorige zwangerschap niet gehad dus dacht dat begin deze week ineens de hooikoorts opkwam, wat ik gek vond voor deze tijd van het jaar. Wordt al vier dagen met een verstopte neus wakker, savonds nergens last van. En plas nu ook ontzettend veel. Alsof er iemand op mn blaas trappelt hihi. Alle andere beginkwaaltjes zijn sinds vorige week volledig weg!

7 dagen geleden

Reactie op denniese

Ja ik heb het ook! Echt chronisch verstopte neus. Voelt als hooikoorts neus ...
Precies zo voelt het! Daar ben ik blij dat ik niet alleen ben :')

5 dagen geleden

Ja ik lijk al vanaf het begin verkouden te zijn. Ene dag erger als de andere. Ik moet nu ook veel meer plassen (13+1). Dus miss omdat het allemaal weer groeit enz.

5 dagen geleden

Reactie op Lana05

Ja ik lijk al vanaf het begin verkouden te zijn. Ene dag erger als de ander ...
Klopt! Leuk om te zien dat ik niet alleen ben :)

5 dagen geleden

Reactie op MoniquevdW

Klopt! Leuk om te zien dat ik niet alleen ben :)
We got this 💪🏻

5 dagen geleden

Veel plassen is vgm ook vooral omdat je nieren harder aan het werk zijn. Er zit nu meer bloed in je lichaam wat je nieren moeten zuiveren waardoor je ook meer moet plassen.