7 Reacties

één dag geleden

Ik ben ook verslaafd aan neusspray. Tot nu toe heb ik mezelf er aan kunnen houden dat ik het alleen in de nacht nog gebruik!

één dag geleden

Hey ik gebruik nu neusspray op basis van zoutolossing. Dit magvwel gewoon.

één dag geleden

Ik ben zelf helemaal niet bekend met neusspray verslaving. Maar is het een idee om bijvoorbeeld eerst over te gaan naar een zoutoplossing? Dit is niet schadelijk namelijk. Sorry als ik nu iets geks zeg. Want ik weet niet of het een verslaving is aan het stofje of aan de neusspray qua gevoel in je neus? In ieder geval heel sterk dat je wil stoppen mama! Hoe lastig het ook is, het is beter voor je kindje en uiteindelijk ook voor jezelf! Je kan het ❤️

één dag geleden

Ja, zeker weten! Ik ben echt verslaafd aan neusspray, maar zonder slaap ik niet en raak ik oprecht in paniek. Ik moet eerlijk bekennen dat dit het enige is waar ik niet mee gestopt ben deze zwangerschap. Ik heb het mijn vorige zwangerschap ook doorgebruikt. Je zou wel kinderneusspray kunnen proberen? Je hebt ook een soort peper neusspray ofzo iets waardoor je er vanaf kan komen, maar of dat wel mag weet ik eigenlijk niet. En anders is stoppen gewoon een kwestie van doorbijten geloof ik :(

één dag geleden

Ik gebruik het ook. Er staat dat het veilig gebruikt kan worden en alleen de bloeddruk verhoogd. Ik heb een hele lage bloeddruk van mezelf. Ik maak mezelf daarom niet zoveel zorgen. Echter gebruik ik het inderdaad voor het slapen gaan en snachts als ik wakker wordt zonder lucht. Verder niet

één dag geleden

Ik was ook een poosje verslaafd aan neusspray . Ik heb van de dokter een neusspray gekregen die ik in de ochtend in moest doen. De eerste 2 nachten waren even wat moeilijker, maar daar moest ik even doorheen. Nu een paar weekjes van de neusspray af en het is heerlijk! Je zou dus de dokter kunnen vragen voor een neusspray.

één dag geleden

Je kan het afbouwen. Ligt eraan hoe vaak je gebruikt, maar eerst van bijv. 3 naar 2x per dag. Vervolgens naar 1 neusgat, als dat neusgat geslonken is na een paar dagen stoppen met het andere neusgat. Langdurig gebruik is schadelijk voor het kind.