20 Reacties

één maand geleden

Hier ook! Verschrikkelijk!! Al vanaf vorige week dinsdag!

één maand geleden

Ik ben ook voor mijn wekker wakker en normaal nooit! Dan kom ik amper mijn bed uit 😂 En ik ben pas 3,5 week hahaha

één maand geleden

Slaap niet voor 12 en ben 5 uur weer wakker. Had dit bij mijn vorige zwangerschap ook 🫠

één maand geleden

Ik hoop dat dit laten in mijn zwangerschap beter wordt. Bestaat er een veilig homeopathisch slaapmiddel?

één maand geleden

Ben blij te lezen dat ik niet de enige ben! Heb ook nog een zoontje van bijna 3 dus kan mijn slaap echt wel gebruiken maarja 🫠

één maand geleden

Jupp, vreselijk. En mijn zoontje van 14 mnd word ook nog 1 a 2 x wakker, en ik moet gewoon naar werk. Vreselijk, zo moe elke dag...

één maand geleden

Jupp, eerst moest je me naar bed toe slaan na 12, nu ben ik kapot om 22:30. Om vervolgens 3a4x wakker te worden om te plassen en daarna ruim voor de wekker ook weer😅

één maand geleden

Hier ook! Verschrikkelijk!!! Vroeg mijn bed in omdat ik moe ben en dan gewoon klaar wakker tot laat ‘s nachts meerdere keren wakker en vroeg rond half 6 al weer wakker en mijn bed uit! Soms best vermoeid met nog een kindje van 2,5. Tijdens mijn zwangerschap van haar had ik dit helemaal niet.

één maand geleden

Reactie op lottek91

Hier ook! Verschrikkelijk!!! Vroeg mijn bed in omdat ik moe ben en dan gewo ...
Kan het mij ook niet herinneren uit mijn vorige zwangerschap, in mijn herinnering sliep ik toen de hele tijd 🫣

één maand geleden

Als ik dan midden in de nacht wakker word ben ik ook steeds ZO misselijk

één maand geleden

Jaaa, helaas wel. Iemand tips? Het plafond om 04.00 ben k wel zat

één maand geleden

Ik kan ook niet slapen, terwijl ik zo moe ben. Hoop zo dat het nog beter wordt.

één maand geleden

Herkenbaar! Ik moet nu vaker plassen in de nacht en als dat rond 5.00 uur is slaap ik daarna niet meer. En val ook pas veel later in slaap (normaal binnen tien minuten, nu kan ik wel twee uur wakker liggen). Ik pieker niet dus zullen de hormonen wel zijn ☠️

één maand geleden

Reactie op Rojo

Ik hoop dat dit laten in mijn zwangerschap beter wordt. Bestaat er een veil ...
Geen idee, ik slik wel de Mama Nacht van Vitakruid en moet zeggen dat ik het duidelijk merk wanneer ik het een keer vergeet.. mijn nacht is direct onrustig . Dus of het helpt voor een betere nachtrust, geen idee, maar het lijkt er wel op..

één maand geleden

Vreselijk ik slaap ook al 1,5 week echt een paar uurtjes per nacht. Ik kan gewoon overdag niet meer normaal functioneren, zoooo moe en suf! En ‘s nachts rond 4.00u kotsmisselijk. Ik moet dan echt wat eten dus standaard crackers naast m’n bed nu

één maand geleden

Heb zelf inmiddels al twee dutjes gedaan vandaag, wel telkens maar van een kwartier maar voel dat het me goed doet 🙂 als dit 9 maanden lang zo gaat zijn…….

één maand geleden

Ik slaap ook zo slecht. Ik kom slecht in slaap en vervolgens ben ik of ver voor mn wekker wakker of ik lig midden in de nacht wakker. En vervolgens uitgeteld op werk.

één maand geleden

Ja Same Here, ik slaap zooo ontzettend slecht. Kom gewoon amper in slaap en word van elk klein dingetje wakker 😭

één maand geleden

3e dag op rij dan ik om 5-7 uur wakker wordt 😭 Ben benieuwd hoe ik hier op langere termijn mee omga want normaal slaap ik gemiddeld 12 uur ofzo 😂😂

één maand geleden

Bij mij is het ook vaak ofwel slaap ik bijna niet, ofwel slaap ik wel maar word ik badend in het zweet wakker.. net zoals vandaag wel wat beter geslapen (het was 5u ipv 3u) maar had een nachtmerrie en werd helemaal bezweet wakker