12 Reacties

21 dagen geleden

Oow ik herkend dit zo erg, ik zit ook in mijn eerste trimester en ik kan niet goed eten en ik ben heel erg misselijk ik hoop zo dat dit na die 12 weken verdwijnt 😅

21 dagen geleden

Ja! Hier was het zo erg dat ik opgenomen ben geweest in het ziekenhuis, met de juiste medicatie is het een beetje beter... Maar eten blijft moeilijk ondertussen -3 kilo ook

21 dagen geleden

Reactie op Terzine-bezzie

Oow ik herkend dit zo erg, ik zit ook in mijn eerste trimester en ik kan ni ...
het gekke is, dat ik niet eens misselijk ben.. ☹️ maar zo gek hoe je je voelt dan zo.. 🥹

21 dagen geleden

Ik herken dit ook.. ik heb totaal geen trek meer, heel soms in de ochtend even misselijk en dan met iets eten is het weg en verder de dag moet ik mij er toe zetten echt te eten wat heel lastig is…

21 dagen geleden

Reactie op britney-24

Ja! Hier was het zo erg dat ik opgenomen ben geweest in het ziekenhuis, met ...
oh jeetje joh, heftig! gelukkig gaat het nu goed met je.. ondanks dat het eten moeilijk blijft. ik ben al 3.5 kilo kwijt sinds 3 weken..

21 dagen geleden

Reactie op Kimmy 1234

Ik herken dit ook.. ik heb totaal geen trek meer, heel soms in de ochtend e ...
dit precies.. voel me zo gek ☹️ at normaal echt lekker veel hahaha.

21 dagen geleden

Reactie op deetje_

dit precies.. voel me zo gek ☹️ at normaal echt lekker veel hahaha.
Ja vreemd hè.. Je zou denken dat we nu nog meer trek hebben en willen snoepen enz haha maar dat is echt totaal niet het geval.

21 dagen geleden

Heel herkenbaar, nu dat ik 9+1 ben merk ik alleen dat ik langzaam weer wat meer kan eten, dus het komt goed!

21 dagen geleden

Reactie op charlie88lilly

Heel herkenbaar, nu dat ik 9+1 ben merk ik alleen dat ik langzaam weer wat ...
gelukkig, ben nu 6+3..

21 dagen geleden

Ik heb ook geen eetlust. 5.5 wk nu.. totaal verdwenen… moet echt wel 2 maaltijden eten per dag van mijzelf en een stuk fruit.. maar heb er helemaal geen trek in Kan ook echt niks bedenken waar ik trek in heb behalve in koud drinken 😂😂

21 dagen geleden

Reactie op charlie88lilly

Heel herkenbaar, nu dat ik 9+1 ben merk ik alleen dat ik langzaam weer wat ...
Ik was ook mijn complete eetlust kwijt en inderdaad ik herken wat jij zegt! Nu 9+5 en krijg langzaam wat meer eetlust

21 dagen geleden

Yep hier ook! Alleen appels en zure snoepjes gaan erin..