9 Reacties

8 uur geleden

Bij die van Belgi毛 zie je ook het geslacht vgm

8 uur geleden

Ja haha ik ben vrijdag 12 weken en mag ook maar vrijdag gaan om bloed te trekken , blijkbaar iets met terugbetaling 馃檲

8 uur geleden

In Nederland krijgen wij het geslacht niet te weten omdat abortus tm de 13e week mogelijk is. In Belgi毛 word er wel gekeken naar het geslacht, waarschijnlijk om die reden dat de nipt pas vanaf 12 weken mag

8 uur geleden

Ik krijg pas bij de gynaecoloog een verwijsbriefje van zodra de 12 weken echo gedaan is. Misschien heeft het te maken met miskramen? Dat ze eerst nog eens willen nagechecken of alles ok茅 is alvorens je de test doet?

4 uur geleden

Reactie op ManonN-24

In Nederland krijgen wij het geslacht niet te weten omdat abortus tm de 13e ...
Maar je mag abortus doen tot 24 weken

3 uur geleden

Ik ga hem in Belgi毛 doen omdat ik daar woon maar in Nederland onder behandeling ben omdat ik daar eerst gewoond heb. Mij is verteld dat het in Belgi毛 pas bij 12 weken vergoed wordt door je ziekenfonds. In Nederland is dit al vanaf 10 weken bij de zorgverzekeraar vergoed.

3 uur geleden

Dit vertelde de medewerker van solidaris me. Ik heb diezelfde vraag namelijk gesteld daar. Dat zij dit dus pas vergoeden vanaf 12 weken zwangerschap en dat dit zo geregeld is in Belgi毛.

3 uur geleden

Reactie op ManonN-24

In Nederland krijgen wij het geslacht niet te weten omdat abortus tm de 13e ...
Mij is gezegd door de verloskundige dat het in Nederland gewoon niet gedaan wordt omdat de test niet om het geslacht gaat maar om de afwijkingen en of nevenbevindingen. Dus dat het om die reden ook niet meegenomen wordt in de test.

3 uur geleden

Je kunt hem dus wel degelijk eerder doen in Belgi毛 maar dan is het voor eigen rekening :)