104 Reacties

19 uur geleden

Reactie op Emmy W

Maar Amina123 en Akvh16 jullie hebben wèl heel goed over nagedacht over de ...
Mag ik vragen hoelang de tijd duurde dat jij een "slechte" nipt uitslag had en de zwangerschap afgebroken is? Dus hoelang duurde dat vervolgonderzoek voor je het zeker wist.

19 uur geleden

Gedaan! En alles was ook goed. Mijn vriend en ik hadden wel besloten niet te bespreken met het oog op wat als. Aangezien ik zelf in de zorgsector met mensen met een beperking werk stonden wij er allebei ook heel anders in natuurlijk mocht het zo zijn.

19 uur geleden

Reactie op iiiertje

Mag ik vragen hoelang de tijd duurde dat jij een "slechte" nipt uitslag had ...
Mijn nipt was goed, mijn 13 weken echo was niet goed. Er zat ongeveer 5 weken tussen de echo bij het Radboud en mijn bevalling. De uitslag van de genetische test kwam pas na haar geboorte. Maar bij de eerste echo bij de verloskundige wist ik al dat er iets was omdat ze toen al een verdikte nekplooi zagen. Ik heb zelf gekozen om het op die datum af te breken, ik mocht er ook rustig nog weken mee wachten en ik had het ook gelijk na een slechte uitslag mogen doen. Die keuze mag je zelf maken. (maar vaak zijn mensen overrompeld en gaan ze te snel mee in het 'laten we het maar zo snel mogelijk afbreken' .)

18 uur geleden

Reactie op Emmy W

Mijn nipt was goed, mijn 13 weken echo was niet goed. Er zat ongeveer 5 wek ...
Wat moet dat ontzettend zwaar zijn geweest, bedankt voor het delen van je ervaring! Heel pijnlijk ook om eerst een goede nipt te krijgen.