144 Reacties

één maand geleden

Dinsdag laten prikken bij Bernhoven en vandaag de uitslag al binnen! Geen bijzonderheden

één maand geleden

Reactie op BewonderenswaardigeSneeuwvlok387577

Weten jullie of alle NIPT testen naar Maastricht UMC vervoerd worden? Ze he ...
Die van mij wel naar Maastricht iig

één maand geleden

Reactie op BewonderenswaardigeSneeuwvlok387577

Weten jullie of alle NIPT testen naar Maastricht UMC vervoerd worden? Ze he ...
Denk het niet, die van mij gaan naar Amersfoort.

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ik woon in de buurt van Amersfoort en heb ik Ede geprikt maar wordt toch echt naar Maastricht gestuurd bij mij. Grappig dat dit verschilt.

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Dat lijkt me stug, er zijn maar 3 laboratoria in Nederland waar ze je bloed voor de nipt onderzoeken. Van de pns website: De NIPT (niet-invasieve prenatale test) wordt uitgevoerd door de klinisch genetische laboratoria van drie universitair medische centra: NIPT-laboratorium Amsterdam, locatie VUmc (VU Medisch Centrum Amsterdam) NIPT-laboratorium Maastricht, locatie MUMC+ NIPT-laboratorium Rotterdam, locatie Erasmus MC

één maand geleden

Ik heb me vanmiddag laten prikken, wel in België. Ben benieuwd gezien het bij mijn vorige zwangerschap echt 8 dagen duurde.. hoop deze keer wat sneller. 🤞🏼

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Dat lijkt me stug, er zijn maar 3 laboratoria in Nederland waar ze je bloed ...
Ohhh, dan hebben ze dat niet duidelijk gezegd haha, dan zal dat wel om de bloedtest ernaast zijn gegaand voor de standaard dingen 😊

één maand geleden

Afgelopen maandag geprikt voor de nipt en gisteren al uitslag vanuit MUMC dat alles goed is 🥰

één maand geleden

Reactie op Mama-1989

Afgelopen maandag geprikt voor de nipt en gisteren al uitslag vanuit MUMC d ...
Wat snel! Hier afgelopen dinsdag geprikt en nog geen uitslag haha. Had stiekem gehoopt van wel al.

één maand geleden

Reactie op iiiertje

Ik denk dat dit overal anders is. Wij kregen 2 jaar geleden gewoon een brie ...
Ik zeg ook niet dat je altijd gebeld wordt he haha. Ik zeg alleen dat de uitslag via je VK gaat (mail,brief,tel), niet via het ziekenhuis. Alleen de klinisch geneticus kan je mogelijk bellen bij een afwijkende uitslag

één maand geleden

Onze NIPT uitslag (België) ook binnen sinds deze middag, geprikt op donderdagavond. Wel bij het laboratorium zelf, dus kan ermee te maken hebben dat we het resultaat zo snel hebben ontvangen. Alles lijkt gelukkig goed!

25 dagen geleden

Hier gedaan , wij wouden zeker zijn, na 3 werkdagen had ik de uitslag 😊

24 dagen geleden

Hier een positieve uitslag gelukkig! Wel pas 7 werkdagen na prikken de uitslag!

24 dagen geleden

Ik las net dat de uitslag van de nipt minder nauwkeurig kan zijn als het gewicht van de moeder boven de 100kg zit. Geldt dat dan ook voor geslacht? Kan het dan dat er bv staat dat het een meisje is en toch een jongen blijkt te zijn?

24 dagen geleden

Reactie op zeratje

Ik las net dat de uitslag van de nipt minder nauwkeurig kan zijn als het ge ...
Nee normaal niet, want het bloed wordt getest op kleine stukjes DNA van de baby.

24 dagen geleden

Reactie op MM✨

Hier is de test helaas mislukt na de volledige 10 dagen wachten mag ik nog ...
Ik heb hetzelfde gehad. Kan er ook mee te maken hebben dat er nog niet genoeg dna van de baby in het bloed zat. Gebeurt met name als je bloed afneemt en minder dan 11 weken zwanger bent. Vervelend he, geduld wordt op de proef gesteld.

21 dagen geleden

Voor de mama’s uit België, is er ook een kans dat ik dit weekend de uitslag zou krijgen? Of heeft het geen zin mijn app constant te checken en kijk ik gewoon weer vanaf maandag? 😅

21 dagen geleden

Reactie op zeratje

Voor de mama’s uit België, is er ook een kans dat ik dit weekend de uitslag ...
Ik woon in België, en ik had mijn uitslag op zaterdagmiddag (vorige week)! Veel succes met afwachten, het is zo spannend!

21 dagen geleden

Reactie op Maddie95

Ik woon in België, en ik had mijn uitslag op zaterdagmiddag (vorige week)! ...
En wanneer had jij bloed laten prikken?? Ik ben maandag geweest

21 dagen geleden

Reactie op zeratje

En wanneer had jij bloed laten prikken?? Ik ben maandag geweest
Ik heb bloed laten nemen twee dagen daarvoor, wel direct bij het laboratorium (dus het werd niet eerst opgestuurd). Heb je de app CoZo of MyNexusHealth?