12 Reacties
gisteren
Onze jongen is ook met 36 weken geboren en nu dus 6,5 maand en rolt ook niet van rug naar buik. Hij komt heel ver maar net dat laatste stukje doet hij niet. Ons is verteld dat het niks is om je zorgen over te maken.
Al doe ik dat soms ook wel hoor 🙊
17 uur geleden
Ons zoontje is 7 maanden en rolt vanaf zijn rug maar via één kant naar zn buik en niet meer terug. Denk dat t prima normaal is 😊
16 uur geleden
Kan prima hoor! Geen zorgen maken.
Ieder kind zijn eigen tempo.
Sommige kindjes doen alles vlot, andere kinderen nemen wat langer de tijd en soms doen ze dan in 1 keer heel veel kort achter elkaar.
16 uur geleden
Hier ook nog niet hoor. Mevrouw ligt nog heerlijk op haar rug te spelen (tenzij wij haar lekker op haar buik liggen, dan speelt ze zo en rolt ze soms zelf terug naar rug).
We oefenen elke dag met haar en met lichte ondersteuning (druk zachtjes op schouder en benen in goede rol houding leggen) doet ze het werk zelf en lukt het haar prima. Maar uit zichzelf nog niks haha.
Komt vanzelf denk ik dan maar
3 uur geleden
Mijn zoontje van 7 maanden rolt helemaal nog niet. Hij lijkt er gewoon nog geen interesse in te hebben en ligt sowieso niet graag op zijn buik. Hij ontwikkelt verder wel volop dus komt vanzelf denk ik!