12 Reacties

茅茅n maand geleden

Vandaag 5+4 maar pas mijn broeken al niet meer, en inderdaad ook al een buikje wat moeilijk te verbergen valt. Is mijn eerste zwangerschap

茅茅n maand geleden

Hier ook zwanger van tweede kindje, en heb al 3 broeken die me niet meer passen dat zijn broeken met knoop en rits maar die met elastiek passen nog net馃槄

茅茅n maand geleden

Hier vandaag ook 4+4, zwanger van ons derde kindje. Maar ik lijk inderdaad ook wel al een 13 a 14 weken, ik kan het bijna niet meer verbergen! 馃槀 In de avonden loop ik vooral in travelstof broeken of jogging 馃槀

茅茅n maand geleden

Zo herkenbaar!! Ik opende de app om te kijken of iemand hier ook last van had hahaha. Bij de eerste zwangerschap had ik dat nu nog niet. Maar ik had (voor zover ik me kan herinneren) ook niet zo "vroeg" al zoveel last als ik nu lijk te hebben. Zo kan ik me nu dus ook niet voorstellen dat we het nog niemand verteld hebben voor de eerste echo de vorige keer.

茅茅n maand geleden

Ik ben 4+6 vandaag en heb ik sinds vandaag ook zo'n opgezette buik alsof ik langer zwamger ben, heb gewoon me broek nu los en dan de riem alleen beetje vast zodat ie niet van me kont af zakt 馃 zei al tegen me vent lijk wel of ik langer zwanger ben馃檲 herken dit helemaal niet van de vorige die uit liep in juni op een miskraam bij 11 weken....

茅茅n maand geleden

Vandaag 5 weken. Ik heb dit ook gedurende de middag neemt mijn opgezette buik echt toe, als ik mijn hand er onder leg lijk ik al weken zwamger.

茅茅n maand geleden

Pfoe ik ook! Overdag ook. Enorm opgeblazen. Zou bijna denken dat het er twee zijn馃槀 ik kan amper mijn normale kleding aan. Alles zit strak en overal zie je het in.. kan het niet lang verbergen denk ik. Nu 5 weken

茅茅n maand geleden

Reactie op MelanieX10

Pfoe ik ook! Overdag ook. Enorm opgeblazen. Zou bijna denken dat het er twe ...
Dit is ook trouwens mijn tweede zwangerschap.

茅茅n maand geleden

Nou ik post toevallig net dit topic! Ik ben nu 4+3 en zodr ik gegeten heb zwel ik helemaal op! Is dat normaal?

茅茅n maand geleden

Pfoe jeetje ja ik ben nu 4+6 en sinds vandaag kickt de misselijkheid in wn zie ik er alsof ik al 4 maanden ver ben 馃槄 Bij mij is het ook mijn tweede kindje.

茅茅n maand geleden

Dit zijn je darmen... ik had dit ook erg in week 3 - 5, maar na week 6 ofzo was het wel weer voorbij en was m'n buik weer als normaal! Volgens mij heeft het te maken met de invloed van hormonen op de uitzetting van je darmen en de darmperistaltiek, en zegt het niet zoveel over de grootte van je baarmoeder. Die zit ook nog veel lager nu...

茅茅n maand geleden

Denk echt dat het afhankelijk is van de zwangerschap Mijn buiken waren kleiner dan bij de eerste Maar ik was juist mega bij de eerste Al verwacht ik dat het deze zwangerschap juist sneller kan gaan maar moet ik nog beleven Lijkt nu ook nog wel door voedsel te komen