92 Reacties

één maand geleden

Reactie op sarah322

Hier zegt dus letterlijk iedereen gelijk dat ze denken dat het een meisje i ...
Mee eens, alles wat telt 🩷🩵

één maand geleden

Reactie op sarah322

Hier zegt dus letterlijk iedereen gelijk dat ze denken dat het een meisje i ...
Ja hier dus ook.. denk zelf als enige jongetje haha! Al die "tekenen" zeggen ook jongen, behalve mn misselijkheid (maar dat had mn moeder ook niet...). Dus ik ben zo benieuwd!

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ja hier dus ook.. denk zelf als enige jongetje haha! Al die "tekenen" zegge ...
Hahaha ja die symptomen zijn bij iedereen zo anders hè! Ach, heerlijk om over te speculeren 🤍

één maand geleden

Reactie op doreenk

Voor nu hoop ik en denk ik een jongen Na drie jongens lijkt het me gek om e ...
Totdat ze puber worden haha Dan eten ze een brood per dag

één maand geleden

Mijn gevoel is ook een jongen, ik voel me precies zoals toen ik in verwachting was van onze zoon Luca 🩵

één maand geleden

Mijn gevoel zegt een meisje🩷 Dit is mijn 2e zwanger en we hebben al een zoontje. Ik ben nu zo anders zwanger en de 1e keer had ik zit in hartig en nu alleen maar in zoete dingen, terwijl ik dat normaal echt niet lekker vind 🙈

één maand geleden

Wie heeft ervaring met een opgeblazen uiterlijk (gezicht, lichaam) en het krijgen van een meisje 🩷 Ik weet dat er geen wetenschappelijk bewijs voor is, daarom vraag ik om ervaringen. Just for fun 🐣

één maand geleden

Reactie op Iris Stolk

Mijn gevoel zegt een meisje🩷 Dit is mijn 2e zwanger en we hebben al een z ...
Ik heb dit dus andersom ik ben altijd een zoetekauw en bij mijn dochters ook tijdens de zwangerschap. Nu hartig, zout en vet eten 😋 maar het zegt niks bij mijn jongste at ik veel vlees, zout eten en ze is echt een meisje 😅 maar toch waren er toen wel veel overeenkomsten en nu is het zo anders maar ja iedere zwangerschap is anders.

één maand geleden

Nou ik weet het niet meer hoor haha 😛 ik denk een jongen maar ben bang dat het dan lijkt of ik niet blij ben als het een dochter is. Maar ja vanaf dag 1 gaat het wel anders, andere klachten, zoet vind ik opeens vies 🤢 nou ik ben een zoetekauw. Meer hoofdpijn, pijnlijke borsten en lage bloeddruk, en pas sinds week 9 soms spugen is ook als ik dingen eet die ik niet lekker vind. Maar ja idk 🤷🏼‍♀️ wil het zo graag weten dan kan ik starten met kleertjes shoppen 😻

één maand geleden

Ik denk een jongen, maar dat is met name omdat ik de eerste keer echt vier keer per dag boven de wc hing en nu pas 2 keer in totaal heb gekotst en echt aanzienlijk minder misselijk ben haha.

één maand geleden

Heel sterk gevoel een meisje mijn moeder schoonmoeder en beste vriendin denken zelfde over (rest weet t nog niet) 20 nov kom ik t te weten spannend 💗💙

één maand geleden

Ik heb het gevoel dat het een jongen is. Ondanks dat ik exact dezelfde klachten heb als de vorige keer, ik toen ook dacht dat het een jongen was, maar ik toch echt een dochter heb 😊 Ik hoop ook stiekem op nog een meisje.. Misschien doe ik het onderbewust om mezelf in te dekken, dat ik blij ben met een jongen, maar een grote verrassing als het een meisje is. Andersom zou ik toch wel meer moeite mee hebben op dat moment..

Reactie op TopperAms

Ik heb het gevoel dat het een jongen is. Ondanks dat ik exact dezelfde klac ...
Ik snap je helemaal. Ik heb gisteren mijn termijnecho gehad en ik ben op 13 mei uitgerekend. Mijn vader had een hartinfarct gehad op 13 mei en is op 13 april 2024 overleden. Naast alle kwaaltjes denk ik toch dat het een jongen is, aangezien er alles op wijst dat het een jongen zou kunnen zijn. Ik zal ontzettend blij zijn ongeacht het geslacht natuurlijk maar door alle ervaringen van de afgelopen tijd zal ik het erg mooi vinden als ik een jongetje heb. Nog een paar weken en dat weten we het. Heeft iemand ook zoiets als mij meegemaakt met eerdere zwangerschappen? Dat een van jullie wondertjes geboren is rond/ op de dag dat een familielid ziek is geworden/ is gestorven? Volgens mijn vk komt het regelmatig voor.

één maand geleden

Reactie op BewonderenswaardigeSneeuwvlok387577

Ik snap je helemaal. Ik heb gisteren mijn termijnecho gehad en ik ben op 13 ...
Ja mijn eerste uitrekendatum die we kregen was 4 mei, de sterfdag van de vader van mn man. (Uiteindleijk bijgesteld naar 5 mei. En zijn zus had met haar dochtertje ook dezelfde voorlopige uitrekendatum. Toch bijzonder)

één maand geleden

Reactie op BewonderenswaardigeSneeuwvlok387577

Ik snap je helemaal. Ik heb gisteren mijn termijnecho gehad en ik ben op 13 ...
Toevallig bij mij ook. Mijn moeder is 30 mei 2021 overleden en dit jaar heb ik half mei een miskraam gehad. Nu ben ik 20 mei uitgerekend. De eerste kwam 12 dagen overtijd, dus zou goed kunnen dat het nieuwe kindje rond de sterfdatum van mijn moeder wordt geboren en anders in de buurt van de miskraam. In ieder geval weer iets moois in de maand mei 😊

Reactie op TopperAms

Toevallig bij mij ook. Mijn moeder is 30 mei 2021 overleden en dit jaar heb ...
Zo is het! Wel bijzonder, moeilijk om uit te leggen ook!

één maand geleden

Iedereen zegt jongen hier🤣

25 dagen geleden

Wat denken jullie meisje of jongen ??

25 dagen geleden

Mijn gevoel zegt vanaf het begin een meisje! Vandaag de 13 weken echo gehad en stiekem proberen te gokken, maar zeker weten kunnen we pas over 3 weekjes weer bij de verloskundige🤭

25 dagen geleden

Meisje of jongen??