70 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op sarah322

Hier zegt dus letterlijk iedereen gelijk dat ze denken dat het een meisje i ...
Mee eens, alles wat telt 🩷🩵

14 dagen geleden

Reactie op sarah322

Hier zegt dus letterlijk iedereen gelijk dat ze denken dat het een meisje i ...
Ja hier dus ook.. denk zelf als enige jongetje haha! Al die "tekenen" zeggen ook jongen, behalve mn misselijkheid (maar dat had mn moeder ook niet...). Dus ik ben zo benieuwd!

14 dagen geleden

Reactie op babysparkles

Ja hier dus ook.. denk zelf als enige jongetje haha! Al die "tekenen" zegge ...
Hahaha ja die symptomen zijn bij iedereen zo anders hè! Ach, heerlijk om over te speculeren 🤍

14 dagen geleden

Reactie op doreenk

Voor nu hoop ik en denk ik een jongen Na drie jongens lijkt het me gek om e ...
Totdat ze puber worden haha Dan eten ze een brood per dag

13 dagen geleden

Mijn gevoel is ook een jongen, ik voel me precies zoals toen ik in verwachting was van onze zoon Luca 🩵

6 dagen geleden

Mijn gevoel zegt een meisje🩷 Dit is mijn 2e zwanger en we hebben al een zoontje. Ik ben nu zo anders zwanger en de 1e keer had ik zit in hartig en nu alleen maar in zoete dingen, terwijl ik dat normaal echt niet lekker vind 🙈

5 dagen geleden

Wie heeft ervaring met een opgeblazen uiterlijk (gezicht, lichaam) en het krijgen van een meisje 🩷 Ik weet dat er geen wetenschappelijk bewijs voor is, daarom vraag ik om ervaringen. Just for fun 🐣

4 dagen geleden

Reactie op Iris Stolk

Mijn gevoel zegt een meisje🩷 Dit is mijn 2e zwanger en we hebben al een z ...
Ik heb dit dus andersom ik ben altijd een zoetekauw en bij mijn dochters ook tijdens de zwangerschap. Nu hartig, zout en vet eten 😋 maar het zegt niks bij mijn jongste at ik veel vlees, zout eten en ze is echt een meisje 😅 maar toch waren er toen wel veel overeenkomsten en nu is het zo anders maar ja iedere zwangerschap is anders.

4 dagen geleden

Nou ik weet het niet meer hoor haha 😛 ik denk een jongen maar ben bang dat het dan lijkt of ik niet blij ben als het een dochter is. Maar ja vanaf dag 1 gaat het wel anders, andere klachten, zoet vind ik opeens vies 🤢 nou ik ben een zoetekauw. Meer hoofdpijn, pijnlijke borsten en lage bloeddruk, en pas sinds week 9 soms spugen is ook als ik dingen eet die ik niet lekker vind. Maar ja idk 🤷🏼‍♀️ wil het zo graag weten dan kan ik starten met kleertjes shoppen 😻

2 dagen geleden

Ik denk een jongen, maar dat is met name omdat ik de eerste keer echt vier keer per dag boven de wc hing en nu pas 2 keer in totaal heb gekotst en echt aanzienlijk minder misselijk ben haha.