Hoi!
Ik zoek een Omega 3 supplement. Ik kan geen grote pillen slikken dus het liefs vloeibaar of als gummy vorm.
Nou heb ik bij de Kruidvat deze gevonden. Er staat op dat zwangere vrouwen dit mogen, maar ik zie wel vitamine A in..
Heeft iemand nog aanraders? Het mogen ook kleine pilletjes zijn met alle vitamines die een zwangere mag hebben (multivitamines?)
Alvast bedankt!
De visolie die he bij de Kruidvat kunt kopen zijn van die zachte gel-dingen. Je kunt daarvan het topje open bijten en het vloeistof wat erin zit eruit zuigen. Dat is hoe ik het doe omdat ook ik geen pillen kan slikken. Het is heel vies, maar het werkt... 😅
Ik gebruik ook de omega 3 van Laveen. Het is een prettig door te slikken gel capsule zonder smaak! Gaat top.
De multivitamine van Laveen heb ik wel vaak ruzie mee😅 die krijg ik niet zo lekker weg geslikt
Volgens mij heb ik deze! https://www.superfoodstore.nl/supplementen/vetzuren/algenolie/arctic-blue-omega-3-pure-algenolie-epa-dha-150-ml?channable=4014926964003235383333397b&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw1Yy5BhD-ARIsAI0RbXbavEYS3fEMQuNNIvIp1KawuYGKHQqYmJCZJlOlSE75rg3T-G-JpDIaAv0mEALw_wcB