33 Reacties

één maand geleden

Ik kom uit Hengelo

één maand geleden

Gezellig, een eigen Enschede en Hengelo groepje! Ik kom uit Enschede en ben vandaag 5 weken zwanger😊

één maand geleden

Ik kom uit Almelo 🙋‍♀️ mag dat ook nog? 🤭

één maand geleden

Leuk, ik woon net een aantal maanden in Hengelo en woonde hiervoor 5 jaar lang in Enschede!

één maand geleden

Reactie op Fenna.91

Ik kom uit Almelo 🙋‍♀️ mag dat ook nog? 🤭
Zeker, van harte welkom natuurlijk ☺️

één maand geleden

Ik kom ook uit Enschede!

één maand geleden

Reactie op SHBX

Ik kom uit Hengelo
Ik vandaag 7 weken zwanger. Dinsdag de 1e echte echo. Ik heb 2x extra controle gehad bij de gynaecoloog en dus 2x een inwendige echo gehad. I.v.m. gigantische krampen. Gelukkig zag het er goed uit en zijn de krampen heel veel minder. Hebben jullie al een echo gehad of wanneer hebben jullieee echo? Ik vind het zo spannend, ben zo benieuwd hoe het hartje klinkt en of het goed klopt.

één maand geleden

Reactie op SHBX

Ik vandaag 7 weken zwanger. Dinsdag de 1e echte echo. Ik heb 2x extra contr ...
Ik heb donderdag m'n eerste echo met 5+6. Ik vind het spannend, de vorige keer kreeg ik met die echo slecht nieuws te horen. Ik heb nog helemaal geen gerust gevoel over deze zwangerschap, maar dat is omdat het mijn derde zwangerschap is en ik nog geen levend kindje in mijn handen heb. Ik hoop dat ik me beter voel na de 13 weken echo, maar dat is nog zo ver weg. Dus nu telkens de kleine mijlpalen vieren.

één maand geleden

Hoi iedereen! 👋🏼😊 Ik woon sinds een paar weken in Enschede en ik ben 6+3 🥰

één maand geleden

Reactie op SHBX

Ik vandaag 7 weken zwanger. Dinsdag de 1e echte echo. Ik heb 2x extra contr ...
Ik vind het ook heel spannend dit keer! Dit is mijn derde zwangerschap, heb nog 1 kindje van 1,5. Bij mijn eerste zwangerschap was ik totaal niet nerveus, ik had ook mijn eerste echo pas met 11 weken😨 Ik was er zo van overtuigd. Daarna 1tje verloren en nu wel heel zenuwachtig waar ik dan weer zenuwachtig van word omdat ik dat toen niet had.. 🫣 Maar ik ben ook heel erg hormonaal erger dan afgelopen keren volgensmij🙄 Ik heb echo 2 oktober, voelt nog zooo lang🥴

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Ik heb donderdag m'n eerste echo met 5+6. Ik vind het spannend, de vorige k ...
Houd vol lieve mama! Donderdag is al bijna! Ik deel je spanning laat snel wat horen als je bent geweest! ❤️

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Ik heb donderdag m'n eerste echo met 5+6. Ik vind het spannend, de vorige k ...
Oh, ja snap heel goed dat je dat dan heel spannend vind. Hopen op een mooie goede echo 🍀❤.

één maand geleden

Reactie op SuzanDeadman

Ik vind het ook heel spannend dit keer! Dit is mijn derde zwangerschap, heb ...
Spannend. Het lijkt me zo heftig dat mee te maken. Snap heel goed dat het je nerveus maakt en dat het dan extra spannend is allemaal. Ja duurt allemaal heel lang, en toch gaat de tijd snel. 🍀🍀

één maand geleden

Reactie op SuzanDeadman

Ik vind het ook heel spannend dit keer! Dit is mijn derde zwangerschap, heb ...
We hebben dezelfde spanning dus, zo herkenbaar na verlies! Heb je een leuke verloskundige (praktijk)?

één maand geleden

Herkenbaar die onzekere eerste weken! Zeker na verlies. Zelf mocht ik met 6+2 weken een eerste echo komen maken omdat ik dit jaar twee miskramen heb gehad. Heel fijn dat ze dit doen en er aandacht voor hebben. Vanaf het begin bij deze zwangerschap wel het gevoel dat het goed zat en heel fijn om dat bij de eerste echo ook bevestigd te zien. Wat een ontlading toen we het vruchtje zagen en een een hartje zagen bewegen 🥹 Aanstaande vrijdag mag ik nog een keer komen en dan ben ik 8+5. De afgelopen weken hebben al flink wat zwangerschapskwaaltjes de revu gepasseerd. We zijn nu op vakantie en dat is behoorlijk aanpassen, maar ook fijn dat ik juist nu niet aan het werk ben. Hoe is dat voor jullie?

één maand geleden

Ik kom ook uit Hengelo! Ben zwanger van ons 2e kindje. Wij hebben afgelopen donderdag de eerste echo gehad, en gelukkig een mooi kloppend hartje gezien! 🥰 Ik ben nu 6+5 dagen zwanger

één maand geleden

Is het misschien leuk om een app groepje te maken? Ik heb dit tijdens mijn vorige zwangerschap ook gehad, en vond dit heel erg leuk en fijn! Voor wie dit wil, je mag mij wel een prive berichtje sturen met je nummer dan wil ik wel een groepsapp aanmaken! 😊

één maand geleden

Reactie op Mom1994

Is het misschien leuk om een app groepje te maken? Ik heb dit tijdens mijn ...
Dat wordt echt zwaar afgeraden. En daarbij, we kunnen toch ook gewoon hier fijn kletsen?

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Dat wordt echt zwaar afgeraden. En daarbij, we kunnen toch ook gewoon hier ...
Het wordt inderdaad afgeraden om hier openbaar je telefoonnummer of andere prive gegevens te delen, dit wordt daarom ook verwijderd. Vind zelf een app groepje fijner omdat ik dat persoonlijker vindt en makkelijker 😊 En de moeders waar ik de vorige keer een app groep mee had, daar hebben we nog steeds heel leuk contact mee en af en toe spreken we ook af met onze kindjes wat heel leuk is om te zien omdat ze allemaal even oud zijn 😊

één maand geleden

Reactie op Mom1994

Het wordt inderdaad afgeraden om hier openbaar je telefoonnummer of andere ...
Jaaa leuk idee!