33 Reacties

één maand geleden

🙋🏼‍♀️ woonachtig in almelooooo

één maand geleden

Reactie op SHBX

Spannend. Het lijkt me zo heftig dat mee te maken. Snap heel goed dat het j ...
Die krampen klonken ook niet best! Is dat helemaal over? Enig idee wat dat had kunnen zijn? ❤️

één maand geleden

Reactie op SuzanDeadman

Die krampen klonken ook niet best! Is dat helemaal over? Enig idee wat dat ...
Ja gelukkig is het heeeel veel minder. Nu nog wel krampjes maar dat zijn de normale krampen zegt de verloskundige. Het waren waarschijnlijk mijn darmen en een bloeding in mijn rechter eierstok, waardoor ik dus echt pijn had. Ik heb iets gekregen voor mijn darmen en heb wel het idee dat dat wat deed. En de bloeding moest helen dus dat ziet er nu ook goed uit. Gelukkig was het niks geks. Wel bijzonder dat je zo veel pijn kan hebben van darmen die zich verplaatsen door de baarmoeder die groeit, en mijn darmen waren helemaal van het padje 😅🙃

één maand geleden

Hoe is het met de dames hier? Ik heb net met 5+6 een eerste echo gehad en een kloppend hartje mogen zien 🥰

één maand geleden

Reactie op Mom1994

Is het misschien leuk om een app groepje te maken? Ik heb dit tijdens mijn ...
Heel leuk! Bij mijn vorige zwangerschap ook een app groepje met zwangere dames uit twente. Super leuk om te kletsen en elkaar te volgen ☺️. Ik kom uit Oldenzaal mag dat ook?

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Hoe is het met de dames hier? Ik heb net met 5+6 een eerste echo gehad en ...
Wat fijn! Ik heb dinsdag een echo gehad en ook een kloppend hartje gezien. Ongeveer 7 weken zwanger. Mijn berekening zat 4 dagen verder. Over 2 weken weer een echo en dan kunnen ze het nog iets beter inschatten. Alles was goed en het hartje was overduidelijk aanwezig. Zo bijzonder. En zo opluchting dat alles goed zit.

één maand geleden

Reactie op Marieke9

Heel leuk! Bij mijn vorige zwangerschap ook een app groepje met zwangere d ...
Er is ook een Twente groepje: https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-mei-2025/kletsgroepje-omgeving-twente-YoKpEB0

één maand geleden

Reactie op SHBX

Wat fijn! Ik heb dinsdag een echo gehad en ook een kloppend hartje gezien. ...
Dinsdag was de inschatting 7 weken. De dagen gaan snel terwijl het ook weer lang duurt allemaal. Zo apart.

één maand geleden

Reactie op SHBX

Wat fijn! Ik heb dinsdag een echo gehad en ook een kloppend hartje gezien. ...
Ik heb met 2 weken ook weer een echo bij de pop-poli. Omdat t bij mij al 2 keer is fout gegaan mag ik in t begin iets vaker langskomen om vertrouwen op te bouwen. Ook wordt dan de klinisch psycholoog ingeschakeld zodat ik goede begeleiding krijg. Wel fijn dat dit er is en dat t allemaal kan.

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Ik heb met 2 weken ook weer een echo bij de pop-poli. Omdat t bij mij al 2 ...
Ja extra fijn dat ze alles goed in de gaten houden. Positief blijven en hopen op een heel mooi wondertje 🍀🍀

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Hoe is het met de dames hier? Ik heb net met 5+6 een eerste echo gehad en ...
Wat fijn!! Heel blij voor je 🥰 Ik heb maandag mijn eerste echo! Ben dan 6 weken en 4 dagen. (Zeg je dan 6+4?) maar ik zit vol met spanning… ik voel me niet zwanger en heb ook weinig tot geen symptomen/klachten. Maakt me heel onzeker na de miskraam van vorig jaar rond de 6/7 weken 😔

één maand geleden

Reactie op Mommy Fleur

Wat fijn!! Heel blij voor je 🥰 Ik heb maandag mijn eerste echo! Ben dan 6 ...
Ja dan ben je 6+4. Ik heb ook niet zo heel veel symptomen en klachten, maar dat zegt niks over de zwangerschap. De onzekerheid ivm je miskraam snap ik wel, dat had/heb ik ook. Maar heb gister een hele peptalk van de verloskundige gehad dat deze zwangerschap niet hetzelfde is als die van de miskraam. En dat heeft wel iets gewerkt.

één maand geleden

Reactie op Emmy W

Ja dan ben je 6+4. Ik heb ook niet zo heel veel symptomen en klachten, maa ...
Het stomme is dat ik het ergens wel weet dat je geen symptomen of klachten hoeft te hebben bij een gezonde zwangerschap, maar het dringt niet tot me door ofzo… Ik hoop dat inderdaad een goed gesprek met de verloskundige me wat verder kan helpen. Jouw woorden doen me in ieder geval al goed, dank je wel ❤️