8 Reacties
8 maanden geleden
Sommige kids vinden het fijn wij hadden hem wel voor mijn dochter eigen spullen toch wat fijner ik heb nu een bakerdoek💙
8 maanden geleden
Voor de eerste weken wel fijn als ze zich nog niet zo goed warmhouden. Gebruikte hem bij het voeden bijvoorbeeld.
Zijn papa heel vaak voor huid-op-huid contact, dat hij wel lekker warm bleef.
En daarna inderdaad ook nog handig als je naar buiten gaat, even over de autostoel, in de kinderwagen, met borstvoeding geven enz.
Ik heb hem nog van mijn januari kind en was toen echt een essential. Benieuwd hoe dat in mei/juni gaat zijn, maar ik denk alsnog heel nuttig.
8 maanden geleden
Reactie op Emvi86
Disana wollen dekentje is hierbij heerlijk. Superzacht en flexibel
Ja die is zo fijn! Hier ook gebruikt voor bijna alles: om lekker omheen te wikkelen als extra laagje of met visite, als (extra) dekentje op bed, als dekentje bij het huid op huid knuffelen, bij consultatiebureau, bij de borstvoeding om eromheen te leggen, in de maxicosi om lekker in te stoppen en ga zo maar door. De oudste van bijna 6 heeft hem nog steeds in bed erbij liggen en gaat als vertrouwt dekentje mee met logeren, vakantie en bij ziek op de bank. Ook voor de juni baby veel gebruikt! Alle kinderen hebben hun eigen kleurtje :)