9 Reacties

één maand geleden

Hey, Ze bedoeld het vast niet verkeerd, maar alsnog beslis jij zelf over hoe jij ermee omgaat. Als het goed voor jou voelt om elke keer op te zoeken of je bepaald eten mag hebben, moet je dat zeker doen! Alleen maar goed toch, je kan niet voorzichtig genoeg zijn. En je kan zeker al wat kwaaltjes hebben hoor met 6 weken 😊 Ik ken niemand die dat soort dingen tegen mij zegt, maar ik zou anders fewoon even rustig met je vriendin praten en vertellen dat je er een vervelend gevoel bij krijgt! Jullie zijn samen op vakantie en zou vervelend zijn als jullie elkaar nu steeds irriteren! Fijne zwangerschap gewenst! 💙🩷

één maand geleden

Ik zou het toch even met haar erover hebben hoe jij je erbij voelt. Ik denk dat het niet zo zeer te maken heeft met het feit dat zij nog geen zwangerschap heeft meegemaakt. Ik heb dit namelijk nooit gehad met vriendinnen zonder kinderen. Wellicht heeft ze het niet door! Een voedselvergiftiging is trouwens niet slecht voor je kindje trouwens, je wordt er helaas alleen zelf ziek van. Daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten op vakantie, dat snap ik 😊. Misschien neemt dat de grootste zorg bij jou weg? Fijne vakantie nog samen!

één maand geleden

Ik herken dit gevoel, een goede vriendin van mij die inmiddels is bevallen, vind ook. dat ik me aanstel en dat ik niet alles hoef op te zoeken, en wel gewoon zwaar moet gaan tillen (ik ben auto monteur en til normaal de hele dag door zware dingen) dus ik vermijd tillen nu op mijn werk. Dit snapt ze totaal niet. Ze vind dat ik op deze manier het mezelf echt te moeilijk maak, en het dikke onzin is. Ik probeer er momenteel gewoon maar aan te denken dat 1 jaar geleden toen zij net zwanger was, zij zelf alles aan het uitzoeken was en heel voorzichtig was. Dat is ze zelf alleen vergeten.. En iedereen doet het op zijn eigen manier als het voor jezelf maar goed voelt. Het is jou kindje niet dat van haar!😊

één maand geleden

Ik ben een controle freak en mijn vriend vind het lastig dat ik van alles op zoek dus ik herken je zeker….. nu is het ook zo dat de kans klein is dat als je nu een x iets verkeerd eet het invloed heeft. Ook met kwaaltjes kan je wellicht zo een app laten lezen welke week je waar last van hebt want rond 6 weken kan het heel heftig zijn. Praat er wel samen over…. Maar probeer vooral ook van jullie vakantie samen te genieten ❤️❤️

één maand geleden

Reactie op GemoedelijkeKaravaan139994

Ik herken dit gevoel, een goede vriendin van mij die inmiddels is bevallen, ...
Tussen zwaar tillen en niet zit ook veel. Ik doe krachttraining en kreeg van mijn fysio te horen dat ik dat gewoon kon blijven doen mits mijn hartslag onder de 130 bleef. Dus met jou werk is dat ook min of meer het zelfde. MAAR als je je ergens niet prettig bij voelt moet je het vooral niet doen!

één maand geleden

Bedankt allemaal! Ik heb het uiteindelijk toch besproken! Super spannend, maar voor mij luchtte het op. Ik heb niet het gevoel dat ze me volledig begrijpt of dat we op dezelfde lijn zitten, maar dat is oké, ik heb me in ieder geval uitgesproken en het gaat vast wat tijd kosten voor haar om te wennen aan mijn zwangerschap en dat ze mij dus ook ziet veranderen.

één maand geleden

Reactie op Cookie0x

Bedankt allemaal! Ik heb het uiteindelijk toch besproken! Super spannend, m ...
Knap van je, goed dat je dat hebt gedaan!

één maand geleden

Reactie op Cookie0x

Bedankt allemaal! Ik heb het uiteindelijk toch besproken! Super spannend, m ...
Het helpt ook dat men de verandering ziet. Dat is in het begin natuurlijk nog niet/nauwelijjs terwijl je je toch heel anders voelt.