3 Reacties

één maand geleden

Hey, heb jij niet net als mij een naar achter gekantelde baarmoeder? Dit geeft veel meer rugpijn, en ook deze klachten. Ook bekkeninstabiliteit kan deze pijn geven. Ik heb beide maar ja daardoor herken ik het wel. Het is zeurend aanwezig en soms stekende scherpe pijn die je echt even doet stilstaan. Na mijn oudste is het naar achter gekanteld en ja dat merk ik nu wel de baby wordt groter, de placenta ligt ook op mijn rug dus alles trekt daar en groeit daar. Ik hoop 🤞🏻 dat de osteopaat iets voor jou kan betekenen.

één maand geleden

Reactie op denniese

Hey, heb jij niet net als mij een naar achter gekantelde baarmoeder? Dit ge ...
Ohh dat lijkt mij inderdaad heel vervelend..😵‍💫 ik heb daar nog niks over gehoord bij mijn echo's.. dus het lijkt me haast niet. Als de osteopaat mij niet kan helpen dan kaart ik het wel nog een keer aan bij mijn verloskundige 😶 Wat doe jij dan als je last van je rug/bekken heb, als ik vragen mag? 😊

één maand geleden

Reactie op denniese

Hey, heb jij niet net als mij een naar achter gekantelde baarmoeder? Dit ge ...
Zo herkenbaar ik verga momenteel ook van de pijn in mijn onderrug aan de linkerkant. Lopen doet gewoon vreselijk veel pijn ( alle bewegingen eigelijk) en bij mijn zeiden ze ook dat mijn baarmoeder gekanteld is. Wat heb jij er tegen gedaan ? En hoe zit het nu met de pijn?