10 Reacties

één maand geleden

Soms voelt het ook een beetje alsof het mijn blaas is maar als ik moet plassen doet het geen zeer dus ik denk geen blaasontsteking.

één maand geleden

Hoihoi, ik zit een beetje in het zelfde schuiten als jou. Morgen 5 weken en niet veel symptomen. Enkel gevoelige borsten, af en toe krampjes en ook een opgeblazen buik. Omdat ik geen oploop meer zie in mijn testen vind ik het erg spannend en geeft het me veel stress .. ik weet dat je niet altijd een knal test hoeft te hebben maar toch..

één maand geleden

Reactie op Jipjee

Hoihoi, ik zit een beetje in het zelfde schuiten als jou. Morgen 5 weken e ...
Schuitje* bedoel ik dus haha

één maand geleden

Reactie op Jipjee

Hoihoi, ik zit een beetje in het zelfde schuiten als jou. Morgen 5 weken e ...
Het is echt een rot gevoel hè want je wil zo graag blij zijn maar aan de andere kant blijft het ook heel eng! Succes 🍀

één maand geleden

Reactie op DeniseHK94

Het is echt een rot gevoel hè want je wil zo graag blij zijn maar aan de an ...
Ja heel lastig.. met hoeveel weken had jij de miskraam? Jij ook veel succes, ik duim voor ons 🤞🏼

één maand geleden

Ahh snap je zo goed... hier beetje zelfde schuitje. Maar ik had rond mn nod echt precies dezelfde symptoompjes en nu eigenlijk niets meer (5+2). Beetje gevoelige tepels, maar niet veel. Heel soms klein krampje. Wel veel plassen haha, maar zo weinig dat ik ook denk 'hoort dat wel'. Maar so far klinkt het gewoon normaal 😊

één maand geleden

Reactie op Jipjee

Ja heel lastig.. met hoeveel weken had jij de miskraam? Jij ook veel succes ...
Dankje! Met 6 weken.

één maand geleden

Hoihoi, hoe gaat het nu?

één maand geleden

Haha ik dacht dit ook vorige week… nu 6 weken en nu spijt dat ik hoopte op alle symptomen 😅😅 komt helemaal goed hoop dat je niet alle symptomen krijgt deze week voor mij extra Blaren in Mond Steken zijn erger geworden Misselijkheid aanwezig 😅 Rug pijn als ik te veel gedaan heb Hooftpijj als ik te weinig gedronken heb (vroeger dronk ik 500 ml op een dag) nu kan ik niet zonder 1,5 liter

één maand geleden

Reactie op babysparkles

Ahh snap je zo goed... hier beetje zelfde schuitje. Maar ik had rond mn nod ...
Ik lees nu weer een berichtje van jouw en ik zou het zo hebben kunnen typen wat jij neer zet! Het gaat hier helemaal het zelfde!