Hi allemaal,
Ik ben een beetje aan het vissen naar geruststelling. Ik ben nu 4+2 weken zwanger. Ben zo ontzettend blij maar ook ontzettend bang want de vorige zwangerschap is helaas met een miskraam afgelopen. Ik merk dat ik constant naar symptomen aan het zoeken ben ook al ken ik vrouwen die pas vanaf 6 weken symptomen hadden. Ik heb wel gevoelige borsten aan de zijkant. En eigenlijk bijna elke dag zo’n opgeblazen buik ook al kan ik gewoon tot nu toe elke dag naar de wc. Wat ik wel af en toe heb, soms een ochtend, soms maar een uurtje, is een beetje buikpijn. Niet echt krampen maar soms een steekje. Als ik het krijg ben ik eigenlijk altijd opgeblazen. Echt in mijn onderbuik. Is dit dan nu al bandenpijn? Is niet sterk genoeg dat ik pijnstillers zou willen nemen maar het is ook niet echt comfortabel zeg maar. Hebben andere dit ook? Elke keer als ik dit heb ben ik zo bang dat er een miskraam aankomt maar heb dit voor mijn gevoel al sinds de bevruchting (iui zwangerchap). De vorige keer begon mijn miskraam met eerst het verlies van het vruchtzakje en bloeden en pas daarna kwamen de vreselijke krampen maar ben alsnog zo bang en wil zo graag dat het lukt. De 12e week kan niet snel genoeg komen.