17 Reacties

één maand geleden

ik vind je testen gewoon mooi oplopen

één maand geleden

Super mooie testen, ik zou mij zeker niet druk maken!

één maand geleden

Reactie op sofiaaa

ik vind je testen gewoon mooi oplopen
ja het loopt wel iets op, alleen ze blijven erg licht... de bovenste is van vorige week vrijdag en de onderste is van vanmorgen, had de onderste niet al veel knallender moeten zijn?

één maand geleden

Om de dag testen dan moet je verschil zien, of een digitale. Dan is het hcg verdubbeld. Maar als je na de HA gaat zou ik stoppen met testen, anders maak je jezelf gek

één maand geleden

Reactie op Meid27

Om de dag testen dan moet je verschil zien, of een digitale. Dan is het hcg ...
Digitaal gaf aan 1-2 weken! en deze streepjes test is van afgelopen vrijdag naar nu, dus om de dag... Hadden ze niet knallender moeten zijn ondertussen?

één maand geleden

Mijn testen waren bij deze zwangerschap ook niet echt donker. Gisteren een mooie echo gehad en 3 dagen vooruit gezet voorlopig. Ik zou stoppen met testen en als je het echt zeker wil weten dan huisarts vragen om hcg bloedtest.

één maand geleden

Reactie op SamDWO

Mijn testen waren bij deze zwangerschap ook niet echt donker. Gisteren een ...
Bedankt voor je reactie. Wat fijn dat je al een mooie echo hebt gehad, gefeliciteerd!! Waren jouw testuitslagen net zo licht als de mijne?

één maand geleden

Reactie op juultje2020

Bedankt voor je reactie. Wat fijn dat je al een mooie echo hebt gehad, gefe ...
Kijk maar eens, is wel een andere test. Ik ben na 3 keer gestopt met testen vond het wel genoeg😅 Geen zorgen maken het komt goed. Vertrouw op je lichaam.

één maand geleden

De lijnen kleuren donker op de foto maar ze zijn echt heel licht.

één maand geleden

Mijn testen

één maand geleden

Reactie op Annabella2025

Mijn testen
en hoe ver ben jij? heb je dit al eens eerder ervaren? (met positieve of negatieve afloop?)

één maand geleden

Iedereen is natuurlijk anders. Ik durf niet te zeggen of deze te licht zijn voor je termijn. Ik ben vandaag 4+4 (volgens eigen berekening). Bij mij zien ze er zo uit. Maar zijn ook ander testen. ☺️

één maand geleden

Hoi! Ze lopen gewoon mooi op toch? Deze testen van de kruitvat worden bij mij sowieso nooit echt heel donker

één maand geleden

Reactie op Lisaniet

Hoi! Ze lopen gewoon mooi op toch? Deze testen van de kruitvat worden bij m ...
ja, alleen had ik hem nu wel knallend verwacht... van vrijdag naar woensdag en dan zo licht blijven... Heb net even terug gekeken maar toen ik zwanger was van mijn dochter had ik wel een knallende 2v5 kruidvat test, weet niet of dat elke zwangerschap anders is of dat dat wel een slecht teken is?

één maand geleden

Reactie op juultje2020

Digitaal gaf aan 1-2 weken! en deze streepjes test is van afgelopen vrijdag ...
Ieder lichaam maakt anders hcg aan, digitaal is positief en deze ook, dus ik zou stoppen met testen, en lekker genieten van je zwangerschap❤️

één maand geleden

Hey, ik heb afgelopen tijd op het forum vaker gezien dat de kruidvat testen niet goed opliepen en andere testen (action etc) wel. Misschien ligt het aan de test?

één maand geleden

Je verhaal klinkt overigens erg bekend. Ik ben ook na het traject voor 2 kindjes onverwacht zwanger van #3 met PCOS. Ik ben inmiddels 8 weken zwanger. Ik moet zeggen dat ik in het begin meer moeite had om mijn lijf erop te vertrouwen dat het het “zelf” kon zonder traject. Dat vertrouwen groeit inmiddels gelukkig wel. Ik had pas een knaltest rond iets over de 5 weken, de eerste helft van week 4 liepen ze maar heel langzaam op😅 we hebben inmiddels al een kloppend hartje mogen zien. Ik hoop voor jou hetzelfde❤️ ik ben benieuwd hoe je HCG nu zit