5 Reacties

25 dagen geleden

Ik heb het vooral in benen en voeten en op willekeurige momenten, als iemand tips heeft, houd ik me ook graag aanbevolen 😅

25 dagen geleden

Bij mij hielp het om m’n benen ‘s nachts te verhogen en een stuk zeep onder mn hoeslaken te leggen. Verder zorgen dat je magnesium op orde is. Dus eventueel een spray of magnesiumbadje doen. Bij mij was het gelukkig snel over. Maar een osteopaat kan er eventueel ook wat aan doen. Sowieso is het goed om tijdens je zwangerschap langs een osteopaat te gaan. Je organen worden alle kanten op geduwd en een osteopaat kan dan kijken of ze wellicht ietsje anders moeten liggen, zodat je minder klachten krijgt tijdens en na je zwangerschap. Ik ben toevallig gisteren gegaan en heb afgesproken rond de 20 weken weer te gaan. Ik had tijdens m’n vorige zwangerschap carpaal tunnelsyndroom en na m’n bevalling heb ik 3 sessies gehad bij de osteopaat en was ik er vanaf. Toen zei hij ook al dat ik ook tijdens m’n zwangerschap had kunnen komen. Dan was die pijn waarschijnlijk veel eerder opgelost. 😅

25 dagen geleden

Idd wat Carma19 schrijft en ik kreeg toen idd ook de tip om magnesiumolie te halen.. deze heeft mij toen ontzettend geholpen. Ik doe het onder mijn voetzolen

25 dagen geleden

Hier ook magnesium olie. Ik heb al jaren last van rusteloze benen echt vreselijk en de magnesium olie helpt ontzettend goed. Smeer mijn voetzolen in en mijn onderbenen. Nergens meer last van.

25 dagen geleden

Wie weet wat voor jou: Verzwaringsdekens kunnen, voor mensen met het rusteloze benen syndroom, aanzienlijke verlichting bieden, omdat de diepe druk aanraak stimulatie (DPTS) die door de deken wordt geleverd de afgifte van serotonine en dopamine door onze zenuwcellen stimuleert.